nomix Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 For de av dere som enda ikke har fått det med seg, da var Jeremy, James og Richard igjen i gang med en ny sesong Top Gear. Highlights i ukens episode: - De har fått en hund. Top Gear Dog. - De har fått en ny Reasonably Priced Car. En Chevrolet Lacetti. - De lager Renault Espace Cab (nei, ikke det samme som i Heaven and Hell) - De kjører Koenigsegg CCX - Prøvekjøring av Nissan Micra Cab - Prøvekjøring av Nye Honda Civic :) Det jeg kommer på i øyeblikket. Dårlig korttids/langtids/tidshukommelse er jeg redd. Må innrømme at ukens episode var en høydare for meg. Lo godt gjennom størstedelen av episoden. :) Andre kommentarer til episoden? Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Jeg så den ikke :( Når og hvor? Top gear er gull:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Toppers episode! Artig med den store cab'en! Holdt på å detta av stolen!:respect Bra heimbygg! Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 haha vanvittig bra episode flirte så jeg holdt på å dette av stolen av den hjemmelaga caben (særlig når vinduene flagra noe helt sinnsykt og han sa det var litt "trekkfullt" der inne) :P Anbefales på det sterkeste! Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Toppers episode! Artig med den store cab'en! Holdt på å detta av stolen!:respect Bra heimbygg! Jeg lo så jeg rulla når de nådde 100mph.. :D Det jeg dog savner, er at de f.eks. hadde cruisa litt i områder med høy andel børsmeglere og dyre cabber.. :P 426hemi: Kan vel si såpass som at jeg ikke så det på TV. Men mer sier jeg ikke. ;) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 hvilke season er dem i nå ? noe steder på nettet jeg kan se det eller :P Syntes topgear egentlig er ganske gull, underholdende:P Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 hvilke season er dem i nå ? noe steder på nettet jeg kan se det eller :P Syntes topgear egentlig er ganske gull, underholdende:P De er i gang med sesong 8 siden de startet på nytt i 2001 :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Fantastisk bra episoden den første! Er ikke mange fler enn "The Stig" her i verden som kan skryte på seg å ha kræsjet en Koenigsegg CCX gjennom en dekk stabbel...:rolleyes: Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 hvor ligger episodene? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 hvor ligger episodene? på nettet ;) Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Hahahah! Så episoden nå, og fyfaen som jeg lo! Om hunden: "Its in park, ALL THE TIME!" Cabben i vaskemaskina som tok fyr! Hahaha! Og at Koenigsegg tar dem såpass seriøst at de tar tilbake bilen for å sette på vinge for mer downforce er jo også noe å føre på CV`n! De trenger ikke skrive at The Stig kræsja den da ;) Jeg for min del skjønner ikke hvorfor de ikke gjorde det med en gang. Bra start på sesong 8! Gleder meg til fortsettelsen Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Hahahah! Så episoden nå, og fyfaen som jeg lo! Om hunden: "Its in park, ALL THE TIME!" Cabben i vaskemaskina som tok fyr! Hahaha! Og at Koenigsegg tar dem såpass seriøst at de tar tilbake bilen for å sette på vinge for mer downforce er jo også noe å føre på CV`n! De trenger ikke skrive at The Stig kræsja den da ;) Jeg for min del skjønner ikke hvorfor de ikke gjorde det med en gang. Bra start på sesong 8! Gleder meg til fortsettelsen Spørsmålet er om det Koenigsegg omtaler som "estetikken" vil lide under det :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Aner jeg lovlig nedlastning her :p Noen send meg link med bra hastighet på PM :p Og dere leste ikke dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 håper dere vet at CCX har vinge som tillegsutstyr.. det har alle Koenigsegg altid hatt de fleste entusiastene bestiller vinga .. offere toppfart for mer morro i svingene .. folk som kjøper de som PR stunt og for å pose bestiller uten vinga fordi de trenger den ikke og da kan de skryta ev toppfarta .. (eks Vollvik :P kan jo hende at han bestiller vinge til sin CCX nå da :P) |adeel: faktisk lovlig ja.. så lenge du betaler NRK avgifta så kan du med god samvitighet laste ned Top gear.. du skjønner NRK betaler BBC for de 25minutters nedkutta drittene de sender.. og vi betaler NRK.. ergo vi betaler en minimal sum for å se Topgear .. så vo og brittene kan med god samvittighet lastened top gear :D (samme gjelder alle TVprogramm som går på NRK) PS: SPOILER!!! Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Aner jeg lovlig nedlastning her :p Noen send meg link med bra hastighet på PM :p Og dere leste ikke dette. Du har PM =O Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg