Gå til innhold

Problemer med alarm.

Ranger emnet


FireBlade

Anbefalte innlegg

Har ett problem til med alarmen nå.

Den trykketingen min sluttet og fungere i går,jeg tenkte dette var dødt batteri i den,så jeg skiftet de i dag,men nei da.

fortsatt død den gitt.vet ikke hva jeg skal gjøre med den,er det noe jeg er dårlig på så er det elektrisk.jeg får jo ikke startet bilen nå pga alarmen/startsperra.

Noen som har en løsning?trenger bilen fortest mulig.

 

Takker på forhånd.

Bob

FireBlade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett problem til med alarmen nå.

Den trykketingen min sluttet og fungere i går,jeg tenkte dette var dødt batteri i den,så jeg skiftet de i dag,men nei da.

fortsatt død den gitt.vet ikke hva jeg skal gjøre med den,er det noe jeg er dårlig på så er det elektrisk.jeg får jo ikke startet bilen nå pga alarmen/startsperra.

Noen som har en løsning?trenger bilen fortest mulig.

 

Takker på forhånd.

Bob

 

For det første, hvilken alarm er snakk om?

Dersom det er en Defa alarm, så er det 2 kabler, men her trenger du koblingsskjemaet i handen når du skal gjøre det siden du ikke er spesiell med elektronikk, de 2 kablene går inn på tenningslåsen og fram til et relè som styrer startmotorens innkobling, disse 2 kablene er bare å klippe av på alarmen og koble ilag så skal det funke som bare faen.

Håper det funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, hvilken alarm er snakk om?

Dersom det er en Defa alarm, så er det 2 kabler, men her trenger du koblingsskjemaet i handen når du skal gjøre det siden du ikke er spesiell med elektronikk, de 2 kablene går inn på tenningslåsen og fram til et relè som styrer startmotorens innkobling, disse 2 kablene er bare å klippe av på alarmen og koble ilag så skal det funke som bare faen.

Håper det funker.

 

nyere defa alarmer har flere startsperrer! da hjelper det ikke å bare kople ut den til startmotoren

Nissan primera GT 98`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår