Stingah Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Om jeg skal lakke kjærra så blir det en tur til polen eller litauen. Driver å undersøker. Og da blir det hel-lakkering i RS-blå. Dvs lakkering i motorrom og alt interiør skal ut :D Dette kommer på under 10 lapper i polen såe.... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Lakking i Polen ja, kanskje noe å tenke på :bok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkFame Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 De har tatt bilder og sendt inn nå, så vi får se hva se sier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 ka med rust under listene på taket? der en fester skistativa? kjenner nåken som har hatt problem med det. i dinna falsen der en trykke nedpå lista som går mellom øverste kanten av døra pg taket Siter RallyeGolf + mk2 2.0 16V x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Er det noen som kan forklare meg hvordan rustgarantien hos VW fungerer?Etter hva jeg har funnet ut på nettet er det 12 års rustgaranti på VW. Min Golf 4 er 99 mod. og jeg har fått litt rust rundt sprekken ved håndtaket til bagasjerommet. Er dette vanlig på Golf 4? Får jeg dekket dette av rustgarantien? Det var når jeg vasket bilen jeg oppdaget at lakken satt litt løst nær sprekken og til min store overraskelse var det (overflate)rust under. Rustgarantien gjelder også bare karosseri.. Onkelen min fikk ikke dekket det av Møller da det "bare" var håndtaket som var rustet litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaJuice Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Litt OT, men noen som vet noe om gjennomrustnings garantien på en Polo 6N 97 mod? Jeg har funnet et stort hull i ett dempertårn, men spørs jo hvor lenge vw har hatt 12 års gjennomrustnings garanti? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Litt OT, men noen som vet noe om gjennomrustnings garantien på en Polo 6N 97 mod? Jeg har funnet et stort hull i ett dempertårn, men spørs jo hvor lenge vw har hatt 12 års gjennomrustnings garanti? Igjen, det kommer an på hvordan det har rustet / hvilken vei rusten har kommer til fra. Hvis du er skyld i det selv, har du ikke mye du skulle sagt, men jeg ville tatt og forhørt meg med en forhandler i nærheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaJuice Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Jeg sjekket med møller, uansett hvordan rusten oppstod er det KUN 6 års garanti imot gjennomrusting på polo frem til 00- Jeg har ett gjennomrustet hull i dempertårnet, bilen har ikke vært skadet, så kan ikke skylde på noen andre heller, helt inn imot skjermen forran, kan stikke en hel hånd ned til fjæra. Vil ikke si dette er noe jeg er skyld i selv, men det er ingen garanti på det uansett :( Var å sjekket hos noen bilopprettere istad, ca 8k skal de ha for å fikse det, noen som vet om noen som er billige og bra i oslo/akershus? jeg skal ha det med kvitto, er forrige eier som får regningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Hvis forrige eier skal betale det så har det vel ikke så mye og si hva det blir kostende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaJuice Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Nei, formulerte det litt feil, men han er ikke interessert i å betale hva som helst, han kunne nektet å betale, så jeg prøver å være hyggelig mot ham siden han i det hele tatt er fair nok til å betale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Hvordan gikk det med denne rusten i håndtaket bak..? Ser jeg har noen slike tendenser selv! Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkFame Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Det gikk dessverre dårlig.. det ble kategorisert som lakkrust, og da min er 99 mod. gikk denne garantien ut i fjor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg