oyvind ludvig otterlei Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Hva er erfaringene på girkassene på A3 og A4 turbo? Da tenker eg på når man trimmer opp motor. mvh Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Dumper denne litt jeg, kan være intressant å vite det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Iingen:oohh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedUP Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Hei Av det jeg har hørt skal motor og girkasse tåle ca 300hk ihvertfall.... Veit ikke helt om det var det du var ute etter men :P Ellers kommer det vel ann på hvordan du bruker/misbruker bilen hehe A Siter Herved fotgjenger :( A3 TQ solgt http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742 (206 solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Hei Av det jeg har hørt skal motor og girkasse tåle ca 300hk ihvertfall.... Veit ikke helt om det var det du var ute etter men :P Ellers kommer det vel ann på hvordan du bruker/misbruker bilen hehe A Jøss.. Hvis det stemmer var det en del heftigere enn jeg hadde regna med. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-Rong Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 clutch bør byttes visst men overskrider 200 HP. kan holde kan ikke holde, kommer ann på standen på den før trimming, men begynner lett og slure, ville ha skiftet ut hele clutch ikke bare lammeller ved noe annen trimming en chip og effektanlegg. svinghjul kan byttes til et lettere og for og oppnå turtall raskere Siter Mvh Audi-Rong -Toyata Camry 2.0 16v 136 illsinte japsehester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg