Oshim Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Tenkte jeg skulle hylle den gode gamle "shitschool" golfen med noen siste bilder her før den blir sendt til bilgravplassen. Denne bilen glemmer jeg ALDRI!! :) ..Hadde dette vært norges NR.1 ratlooker hvis den fikk lykter og skilt igjen? hehe.. Det blir nok bare ved tanken:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 stakkar.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 selg 90fangerne;) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Dæven, den var jo gjennomført (stygg);) Til og med rat look Golf'er er jo penere. På sin egen måte riktignok. Hehe. Cred for pene baklykter. Hjemmemekka Lexuslook ser jeg. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 selg 90fangerne;) 90fanger? Hvor? Plukk av alt av deler som kan brukes/selges. Fangere, GTi-leppe, dører, skjermer etc. Sikkert noen som ønsker seg sveiset bakluke også. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 sorry.. :P såg på i full hast... såg ut som det var 90 bake, pg aalt av samme farge:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 kjenner jeg han rett så er vel bare gti leppa tatt vare på :P heh Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 GTi-leppa er gull verdt. Omtrent. Mange brukbare deler så det ut til. Plukker jo selvsagt av alt rask og tull før du leverer bilen til høgger'n;) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Ruter.. Gti toning blir vel rivi av. Senkesettet skal ut.. bak er det hverken dempere eller fjærer, rart den ikke kommer lengre ned.. Dørene kan du stikke hull i med en fyrstikk, samme med framskjermene. interiøret er delvis solgt, untatt førerstol. Har altfor mye IIer deler , har hatt en delebil jeg ribbet også. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Cred for pene baklykter. Hjemmemekka Lexuslook ser jeg. :D:D:D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Det værste er at det faktisk ser like jævlig ut som Lexuslykter:rolleyes: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Clean luke, jo! Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Clean luke, jo! spørs hva du legger i "clean" det:p gidder ikke å selge bakluka , har bare fått bud i 200-300kr klassen.. syns det er litt tynt med tanke på spoiler og bakrute .. hehe Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 bakrute uten tråder? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 gidder ikke å selge bakluka , har bare fått bud i 200-300kr klassen.. syns det er litt tynt med tanke på spoiler og bakrute Det er bedre å kaste det, enn å cashe inn 300 spenn? Er 21 Wonderbaums til sammenligning ;) selg 90fangerne Hvilke 90 fangere? :D:D Tøysebukk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg