Mr2mk1fan Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Hei. Så en kompressor i avisa til byggern til 1000 lappen. Vil den holde til lakking av biler. 2hk men sto ikke så mye mer info egentlig. Kanskje noen har vært borti den? Mr2mk1fan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Nei du trenger mer volum. ca +/- 450ltr i min. Litt avhengig av hvilken sprøyte du har. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbofreek Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 går fint å lakkere med 2hk 24liters tank, det har eg nett gjort.. biltema presse ok mekonomen sprøyten til 1200.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 450l/min hørtes litt voldsomt ut. Det er vell ikke sandblåsing det er snakk om? En kompressor som skal brukes til ei vanlig lakksprøyte burde vel greie seg godt med ca 250l/min om du ikke skal lakke så alt for store flater. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr2mk1fan Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Flater som panser er jo viktig.... hele biler skal lakkes. Må vel kanskje ha litt mer futt ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 2 sylindra kompressorer av de små som snekkere bruker funker faktisk overraskende bra til lakkering av bil. Den greier å opprettholde trykke ganske bra i motsetning til de minste 1 sylindra Biltema kompressorene. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg