en sei Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Turbo på 318 koster nok mer enn det smaker.. :well Må si du har fått deg en meget pen bil El Bresho, gratulerer :) Koster jo fort gryn med AC schnitzer speil + annet stæsj også ville heller lagt de kronene i noe gromdeler...men priser vet vel du mer om enn meg. :spider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Ahhh. strøken kjerre!! Hold den unna store forandringer.. Som Dr_S sa, doble potter ut bak, så er mye gjort... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scplayer Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Fin bil! -Noen som vet om man får kjøpt full M-Tech styling? Bodykit etc? Hvis ja, hvor? S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-Kid Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Grattis med ny bil! Fy faen å rå :D Tørr jeg spørre hva du ga for den? Siter BMW 318i E46 *1999* Yamaha YZ125 *2002* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El Bresho Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 takk for fine tilbakemeldinger, ga litt over det de pleier å ligge på for å si det sånn, var nok ikke noe gull kjøp. Har tenkt litt på det med eksosen, noe skal jeg gjøre med den men jeg er litt usikker på om jeg skal ha en passe 3,5" eller om jeg skal bytte ut den innsatsen i bakfangeren for å få plass til 2 stk. Noen som har bilde av hvordan det blir med en litt stor stuss eller har noen mening om dette? Siter 2001 e46 coupe m-tech 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Lag plass til 2 stk du ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stomper Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Fin bil!-Noen som vet om man får kjøpt full M-Tech styling? Bodykit etc? Hvis ja, hvor? S http://www.stylabilen.se/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg