242 1,9l Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 hallo. har hørt at det er å få en lakk type som inneholder litt tectyl...er dette sant?? i så fall hvor får jeg kjøpt det?? Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Ett søk på google ga meg ingen resultater på "tectyl lakk" og "lakk med tectyl". Det er ikke Hammerite du tenker på? Det er jo i tilfellet maling... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Er det såkalt bodyskydd eller steinsprutbeskyttelse du tenker på? Altså et stoff som sprøytes på under kanaler og andre steder som er utsatt for steinsprut. Og gir ei småruglete overlakkerbar overflate. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Er det såkalt bodyskydd eller steinsprutbeskyttelse du tenker på? Altså et stoff som sprøytes på under kanaler og andre steder som er utsatt for steinsprut. Og gir ei småruglete overlakkerbar overflate. Kan det minne om en dårlig glassfiberjobb? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Denne bruker jeg, men på litersbokser og sprøyte istreden. http://tectyl.valvolineeurope.com/se/index.asp?pageid=d679c3ba0680456baf8ca82f36c36510 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Skal du pusse opp bil, og lakkere selv under bilen, så ville jeg anbefale såkalt lastebil-lakk. Den er ekstra solid, og kommer i de fleste farger.. Må vel kjøpes via lakkverksteder antar jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 wurth strukturmasse er sånn du sprøyter på som blir småruglete, denne er også overlakkerbar, da får du en fin hard overflate under som tåler steinsprut etc. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg