Gå til innhold

mondeo 94 ,5 dørs


matador

Anbefalte innlegg

har en mondeo 94 5 dørs som skal vrakes, noen som trenger noen deler? frontfangeren er ny og ulakert, bak fanger har sprekker men hel, baklukket med sen sånt liten spoiler, frontrute er hel, doble airbager og sort skin dahs -muligens beholder den selv, dørene er hele men overflate rust nederst, dekselene skal jeg ha selv. alt av elektrisk er inntakt og tatt ut. servor, antisping osv, levere den til bilopphugeren snart, så si ifra om noe er av interese, forresten den var blå, veldig mørke blå, -forresten det var 3" eksos anlegg helt likt den jeg har på min, vet ikke selv om jeg skal beholde den. girkassen er hydraulisk og skal ikke ha den selv, cluctchen er vist en Sachs som har dårlig lager- henger feste. osv.

 

:cool:

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

delene er i Stokke i vestfold -selv er jeg i Horten:), har både bakluke og en hel hattehylle til en hatchbak ja:) men si ifa hvilken små deler du vil ha som sagt bilen går på høggeren idag før kl 18, blinkelys og hengerfeste og forresten. Jeg kommer til å sette den motoren over på min mondeo og har demontert alt som er i motorrommet siden dette her er en zetec motor og den jeg har er en dohc. donør bilen tenkte å kaste idag, ramma alt var hel borset fra noe rust rundt hjulbuene bak og noe i kanalene og. varme apparat er også tatt ut selv om det ikke var meningen, frontruta og da vi skulle bare se om det gikk og det gikk fint. forresten, front fangeren er ulakkert og uten grøftelys, skulle lakeres men han som eide den kom aldri så lang, front lyktene er originale, panseren er hel og har luftinntak på venstre side. grilleen er hel også. forskjermene er veldig bra.

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, desverre for seint, men det var ikke mye igjen på den da den ble levert... vi prøvde å få ut frontruta og det gikk helt fint og, den er hel og. Hva er det du trenger? henger feste og sånt gadd ikke å skru ut. bakkfangeren var sprekker i og hadde gått ann å plasten men vi "moret oss" med hammer og vinkel slipper på den og resten av chassiset ;) si ifra hva du trenger så skal jeg se om jeg har det, som sagt det meste som kunne skrus ut ble tatt ut siden jeg ikke vet helt hva jeg trenger til den andre bilen

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg trengte som jeg kommer på i farte er

Blå hattehylle til hatchback

Pak.listene som er rundt dørene på selve karrosseriet

Innerskjermene framme..

Plastikken til luftfysene framme over klokka da tidligere eier har klart å knekt di justeringene, ser ikke så veldig pent ut..

[-] `93 Mondeo Si Sport

 

 

her kan du grille loffen din tralalalalaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår