Mkalle Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Heisann! Har gått rundt med tanken om å lete etter litt billige biler, stelle dem opp, for derretter å selge igjen. Det jeg da lurer på er hva jeg skal gjøre når jeg eventuelt kjøper, siden jeg ikke skal ha skilter. Hvordan blir det med forsikring når jeg kjører den hjem? Må jeg levere skiltene, eller er det nok å avregistrere den? Kom med innspill om alt! Er litt blank.. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Kjøp bilen med skilter og det hele, og selg den med det også.. Funker fint det =P Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Årsavgift da? Kjedelig å betale den og veiavgift hvis bilen ikke er i bruk... Tar vel såpass lang tid at denne må betales 1 gang hvertfall, under oppusingen av bilen.. Åssen stand har du tenkt å kjøpe de i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 hvis det ikke er skilt på bilen ringer du biltilsynet og spør om det er skyldige avgifter på reg. nr eller evt. ramme nr. Prøveskilt fikser forsikring på veien hjem.. Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Jeg tenker på å kjøpe med skilt ja, og ikke noen real opppussing, bare småfeil, polering å slikt! Jeg vil ikke betale omregistrering liksom, det som koster.. Hva må jeg gjøre da? Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg