Gå til innhold

hmmm...bestilt deler hos powerzone.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Bestilte meg noe stylingdeler til min chrysler neon hos powerzone.no for ca 14 dager siden.Har siden det ventet på bekreftelse over mail.men idag ringte jeg og spurte om de hadde fått bestillingen,fikk da beskjed om han skulle gå gjennom mailene idag da de hadde vært på messe og kurs,derfor hadde de ikke hatt tid.Han sa han skulle sende meg mail senere på dagen da han hadde sett den.MEN jeg har ikke sett noe til mailen enda :shake

Hva slags butikk er dette da??Blir så irritert,hadde håpet å få delene mine snart!!Tror jeg må bestille en annen plass,noen som vet om noen bra sider å bestille fra?Og ikke minst,er det flere som har opplevd dette hos powerzone,eller er det bare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte meg noe stylingdeler til min chrysler neon hos powerzone.no for ca 14 dager siden.Har siden det ventet på bekreftelse over mail.men idag ringte jeg og spurte om de hadde fått bestillingen,fikk da beskjed om han skulle gå gjennom mailene idag da de hadde vært på messe og kurs,derfor hadde de ikke hatt tid.?

 

HAH.. Hadde det vært meg hadde jeg seriøst sett meg om etter en annen leverandør. Det finnes en *drøssevis* av seriøse og useriøse "forhandlere" av deler og stash til biler i dag, at for meg så teller service og ryddighet i hvertfall rett etter pris.

 

-OA-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=45656&highlight=sykkle

 

 

 

Slik bestiller man fra PZ:

 

1. RING (ikke mail!!!!) og spør om de har delen du skal ha på lager

 

2. - "ja det har vi på lager" - bestill i vei og vent noen dager så er du lykkelig

 

-"nei det må vi nok bestille opp" - rop: DERE KAN SYKKLE VANNRETT INN I HÆLVETE OG BRENN BUUUUURN BURN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært motorfestivalen og de har utstilt der men det finnes jo mange andre atylingsteder. autoshieshop.no har bestilt mye derifra får svar med en gang og er det noe så er det lett å få tak i han. veldig god service og hyggelig fyr

 

 

 

 

skjønner at det kan gå litt treigt hvis de er på messe,men det må da virkelig gå ant å informere om det!!

skal sjekke siden der jeg:-)takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

jøsses,ser ut som jeg trenger ett lykke til ja gitt!!Nå angrer jeg som f... på at jeg overhodet gikk inn på nettsida der!

Har send en mail til autoshineshop for å høre om de kan være så snillle å hjelpe meg helpme

søkte faktisk i forum denne gang for å se om det var noe negativt om dem også der.....men det var det jo ikke så da er det bare å krysse fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår