Tbend Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Jepp jepp,,, dette er sikkert tatt opp mange ganger før, men hva er hoved forskjellen på CL og GL,,, og GTI og GTD for utenom motoren? Begynn å rams opp gutter ;) Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 utstyrsmessig.. cl.. uten noe.. bare så vidt dører.. Gl er hakket over.. GTI har mere utstyr som feks gode seter/takluke osv osv.. GTD er som en GTI bare litt bedre.. pga at det er TD :fingers: hehe Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 haha.. :P sport kom ut med takluke den og! :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Min delebil.. 1.6cl har takluke, servo og justeringsknotter til speilene:P 85 mod.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Også har vi jo Golf C som er den dårligst utstyrte 2'er Golfen. Ikke en gang luftdyser i midten på dashbordet, der er det nemlig blitt satt inn et "hendig" askebeger isteden:op Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Min Sport 90 mod står regga som CL i vognkortet, men takluke, speilknotter og gti interiør er på plass... Ikke vet jeg hvem som loker :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 GTi interiør eller Sportsinteriør? Forskjell på interiøret der. Mulig 90 modellene og oppover hadde samme interiør som GTi, men ellers så er det ikke noe ekstra bygging på setene, og stoffet er av det slaget som "nupper", eneste fargekombinasjonen som er litt penere enn det er på GL/CL/C. Ihvertfall i alle Golf Sport jeg har vært borti. Edit: Bah, skrivefeil. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Her er mitt: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 gti setener har vell striper? jeg har det:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Her er mitt: Jepp, samme interiør som det er på nyere GTi'er det der. Reset: Om det har striper eller ikke avhenger av årsmodell etter hva jeg har sett. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Også har vi jo Golf C som er den dårligst utstyrte 2'er Golfen. Ikke en gang luftdyser i midten på dashbordet, der er det nemlig blitt satt inn et "hendig" askebeger isteden:op og ingen hattehylle? og ingen midtkonsoll(derfor er askebegeret i dashbordet)hehe.. fancy greier.. Min gl har forsinkelse på dørlyset, det er jeg stolt av!hehe...mange nyere biler opp til gjerne 2002 som ikke har det:phatyo Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Min har ikke... :D Ikke det at det er det største problemet men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 har en GL jeg... og der er det slik: Sportseter (samme som GTi 8v) Lysforsinkelse IKKE takluke (det er noe dritt uansett) varmesete ...... jah.. det var vel alt.. ellers så er alt i bilen grått :) og jo.. GL / GTI hadde "vinyl" dash, i stedet for hardplast som Sport og CL og C hadde :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Har Cl.. SNART :P slik: Glassfiberdash Dørpaneler i glassfiber Fikset litt på setene, calibrastolrygg. Corradobakseter Sort teppe i gulvet Bedre enn det fantasifulle 3-forskjellige-brun-farger-interiøret.. Syns da jeg:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TD POWER Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 vet om 3 gtd.. der 2 stk. har gl interiør og 1 med gti... alle orginal.. Så det betyr jo at GTD ikke alltid har det samme som GTI ? Siter - 02 Passat Highline 4-motion 130 - 90 Golf Mk2 TD x 83 Golf Mk1 1.6 x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg