Gå til innhold

93 Golf GTD

Ranger emnet

Baldrick

Anbefalte innlegg

Originally posted by bjirn

bilder fra inni bilen er alltid lurt..

Hadde kun bilder fra utsiden fra den gang jeg eide den, nå selger jeg den for mamma:) Skal se om jeg får tatt noen bilder innvendig neste gang den er her.... men det er org GTI interiør med Recaro stoler.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjirn

var fissen motor da... hva skjedde med den gamle?

En kjøper ikke bilen fordi den er verdens raskest nei... men veldig billig i drift er den i det minste:D

Registerreima på org motor tok kveld med tilhørende motorhaveri, fikk ikke tak i 1,9 med turbo derfor ble det slik... fungerer greit det også, selv om den er litt dauere enn org.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Registerreima på org motor tok kveld med tilhørende motorhaveri, fikk ikke tak i 1,9 med turbo derfor ble det slik...

Skal være vanlig på Golf3 diesel/tdk at reg reim går for tidlig, har jeg hørt.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tro meg...........det er et H*****E å få solgt bil for tiden.

Måtte gå langt ned bare for å få folk intereserte.

bare til opplysning :D

-65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv.

x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser

x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat!

Ole Martin Aronsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

17" felgene ble solgt samtidig som jeg solgte bilen til mamma, dvs for ca. 5 år siden. Tror de idag ruller rundt på en Opel Vectra siden du spør hvor de er :op

Det er litt overflaterust på bakluka ellers så skal bilen være tilnærmet rustfri og jeg vet heller ikke om noen feil/mangler ved den. Jeg kjøpte bilen for 6 år siden, og de siste 5 årene har altså mamma kjørt i den.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider