KajKnoz Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Det skal jeg!!! m'm Skal du kjøre i sierraen??? Jeg kjører sierraen min opp dit ja, men kommer ikke til å ha den utstilt eller noe.. føler at bilen ikke er ferdig nok til det lissom.. Men kjører dit på en dagstur (lørdag) med sierraen ja!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Så i første post igjen at du skal ha STOR stereo?? Lyst å kjøpe min store stereo?:P anlegget er aldri brukt og jeg ga over 9 lapper for dette! du kan få det for 6500,- eventuelt 6000,- uten kondensatoren er en annen på forumet som har sagt han er interrisert i kondensatoren, men ikke noe mere av anlegget.. hvis du vil spare fraktkostnader kunne vi gjort opp på rudskogen til helgen hvis du er interrisert.. det meste av info om dette anlegget står i prosjektforumet mitt. og er det noe ytterligere du lurer på så er det bare å spørre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Her er et bilde av felgene jeg tror jeg skal ha :popcorn Dotz Las Vegas Dark Det er samme felgene som TomasK har på sin Chrysler Sebring bare jeg skal ikke ha crom... Pris på sånne felger? pakke tilbud??hvor får du kjøpt godsakene`? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Hvorfor har du vanlige høyttalere i bagasjen? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 RTT: Read The Thread... Han sku ha høytalere der fordi han sku ha bedre lyd når han var ute å røyket... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommelom Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Også ser det rett og slett litt kult ut! :P Siter 1990 Ford Sierra 2.0 DOHC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Også ser det rett og slett litt kult ut! :P WORD!!!:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Jeg kjører sierraen min opp dit ja, men kommer ikke til å ha den utstilt eller noe..føler at bilen ikke er ferdig nok til det lissom.. Men kjører dit på en dagstur (lørdag) med sierraen ja!:D Oki... Vi har tenkt og bo på partycampen :disco så det er bare og se etter bilene der :thumb hehe... Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Så i første post igjen at du skal ha STOR stereo?? Lyst å kjøpe min store stereo?:P anlegget er aldri brukt og jeg ga over 9 lapper for dette! du kan få det for 6500,- eventuelt 6000,- uten kondensatoren er en annen på forumet som har sagt han er interrisert i kondensatoren, men ikke noe mere av anlegget.. hvis du vil spare fraktkostnader kunne vi gjort opp på rudskogen til helgen hvis du er interrisert.. det meste av info om dette anlegget står i prosjektforumet mitt. og er det noe ytterligere du lurer på så er det bare å spørre.. Nei... Men takker for tilbudet :) Det er en stund til jeg skal kjøpe nytt anlegg enda... Og det anlegget jeg skal ha skal bli veldig VELDIG kraftigt og spesielt!!! vampire Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Pris på sånne felger? pakke tilbud??hvor får du kjøpt godsakene`? Det husker jeg ikke... Men du kan høre med felg butiker om det de kan skaffe Dotz Las Vegas Dark :thumb Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Oki... Vi har tenkt og bo på partycampen :disco så det er bare og se etter bilene der :thumb hehe... Den er grei;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B4NdiT Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Jeg har tenkt akkurat det samme som deg, nemlig å swappe til en SRT Turbo motor:rolleyes: Siden dette er sjelden vare i norge kan det kanskje vere en ide å dele erfaringer... Sendt epost! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saxo VTS Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Dette kan bli et bra prosjekt... lurer på om du har en plan for hva du skal kjøpe og når? hvor mye du har tenkt å legge i bilen? Når du har tenkt å ha den ferdig? morro å starte et prosjekt... men utrolig kjipt hvis det blir for dyrt midt inni :( Siter (-) 98 Citroën Xsara VTS (x) 01 Citroën Saxo VTS (x) 89 Mitsubishi Colt 1,5 glxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommelom Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Skjer det noe her? Siter 1990 Ford Sierra 2.0 DOHC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Dette kan bli et bra prosjekt... lurer på om du har en plan for hva du skal kjøpe og når? hvor mye du har tenkt å legge i bilen? Når du har tenkt å ha den ferdig? morro å starte et prosjekt... men utrolig kjipt hvis det blir for dyrt midt inni :( Jeg skal starte med styling og så blir det lakk og så blir det felger og så blir det anlegg :): Jeg skal ikke kjøpe styling før til neste år... Jeg kjøpte bilen for 30,000kr av min far og har tenkt og bruke fra 130,000kr til 150,000kr på bilen og muligens mer senere :cool: Jeg skal bruke god tid på den og tenker jeg er ferdig om ca. 4/5 år :m'm: Det kommer til og bli dyrt men det skal nok gå bra ;) Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg