s90r Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 ohh.. dere skulle sett på rudskogen september treffet ifjord.. jeg satt helt nederst ved oppkjørselen og guidet folk.. så kom en knall rosa metallic 240.. deilig bil med en bulk på bakskjermen med de deiligste jentene inni.. de spurte hvor de skulle sove.. så sjokkert over skjønnhetene som jeg var.. klarte jeg ikke bare anna enn å stottre fram at de skulle kjøre til campen.. først etterpå fant jeg ut at jeg skulle sagt at de kunne jo bare parkert i teltet mitt for natta ;) Stian, fokus her nå!m'm VoLVOjENtA 84: Fin bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 haha :P du skulle sett a... oohh... Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 men kommer det bilde av eieren sammen bilen snart eller?? Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 panser pryd? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 pen bil!! :D er eigeren like pen tru? ;) blir det no paserpryd bilder snart? :P utrolig pen bil :DM.V.H. Harald meg er det ikke så farlig med... bilen som diskuteres her... ikke meg :) gutter altså.... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Dette er vel bilforumet og ikke deiligst.no vil jeg tro ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Dette er vel bilforumet og ikke deiligst.no vil jeg tro ;) flott :) bra kommentar...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 hehe, du får ta bilder da christine ;) skal jeg sende deg linken til han svenske huggern? ang de 4 dørene dine.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 hehe, du får ta bilder da christine ;) skal jeg sende deg linken til han svenske huggern? ang de 4 dørene dine.. Erik da...jeg skal da ikke legge ut noen bilder av meg sjøl... men bilen kan jeg legge ut bilder av... kommer da vingen er på plass :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 hehe, bilde av deg liggende på pansret ;) ja få bilde når vingen er lakkert og påmontert. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 hehe, bilde av deg liggende på pansret ;) ja få bilde når vingen er lakkert og påmontert. jeg skal ikke ligge på noe panser nei....... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 men kommer det bilde av eieren sammen bilen snart eller?? Rolig nå, hunter.... Eller så sender`a stine på deg:iconsm Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Husk at jeg har liggende noen billige rustfrie dører da:) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 hmm lyst å selge en førerdør til meg? men da må den vere STRØKEN for bulker å rust.. ikkeno overmala i bunner osv.. pris? Pen bil foresten!! Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Kunne sikkert solgt deg en, men er litt langt unna. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg