larsverm Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Svarte dørhåndtak får du fra de siste modellene.. 92 og 93 mener jeg, husker ikke om 91 har de og.. Er det svarte dørhåndtak, tenkte jeg, det har jeg aldri tenkt over. Jeg måtte gå ut og se etter, og jo, visst søren har jeg svarte dørhåndtak. Utrolig at jeg ikke har lagt merke til det før! Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Hehe, sier jo noe om hvor vant du er til det :P Slemt altså.. modell har du? Byr deg 400,- for alle sammen, kan få mine i bytte :P Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Flere med 93 mod. ja! Kjempefin bil du har ;) Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Flere med 93 mod. ja! Kjempefin bil du har ;) thanks :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Ja lekker den bilen:D men slenger du ikke ut eit bilde av eieren da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Fin bil :) Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Hehe, sier jo noe om hvor vant du er til det :PSlemt altså.. modell har du? Byr deg 400,- for alle sammen, kan få mine i bytte :P He he, tror nok ikke jeg kvitter meg med dem. Jeg ser at de helt klart har betydning for helhetsinntrykket, men merkelig nok har jeg aldri før "silt ut" spesielt i oppmerksomheten at de er svarte, enda jeg vet godt at selve håndtaket er blankt på de fleste (eldre) 240er. Så jeg har nok blitt vant til dem. Jeg har en grå metallic 93-modell SE stasjonsvogn (som er registrert i 94). Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Fin bil ja :) Er faktisk flere jenter her i traktene som tuter rundt i 240 så er ikke uvanlig egentlig. Men morsomt så klart. Skal snart cruise min Volvo 243 gjennom kløfta ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Ja lekker den bilen:D men slenger du ikke ut eit bilde av eieren da:P takk for det :) det er vel ikke eieren av bilen som er samtale emnet her vel?? det er vel selve bilen?? hehe men kan hende jeg kan legge ut et bilde av meg sammen med bilen :) det vil tiden vise... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Fin bil ja :) Er faktisk flere jenter her i traktene som tuter rundt i 240 så er ikke uvanlig egentlig. Men morsomt så klart. Skal snart cruise min Volvo 243 gjennom kløfta ;) thanks :) ja da får du tute når du passerer Kiwi på Kløfta da... :) hehe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 thanks :) ja da får du tute når du passerer Kiwi på Kløfta da... :) hehe.... Yes den er grei :) Men tror nok du hører meg uten noe tute hehe Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Fin bil :) takk.. jeg blir helt overrasket over alle kommentarene på at bilen min er fin, men veldig hyggelig å høre da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Gjør du alt med bilen selv eller? :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Skal snart cruise min Volvo 243 gjennom kløfta ;) 243? Har du mistet et dørhåndtak? :) Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Hehe, eller dør! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg