Gå til innhold

Skaff meg en bil!

Ranger emnet

Jonaldo

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jonaldo

Jævlig flaut da, men når dama har lyst på Fiat Punto 55s med en dvask 1,2 liters motor er det bare å lystre.....

Har penger til overs til sånt! Fiat får man jo slengt etter seg vettu'!

Bilder kommer når den blir respektabel nok til å vises frem.....

hmm..du kunne jo brukt litt mer av de 50.000 du hadde til rådighet da.. og kjøpt det noe annet? hehe..

Men er du fornøyd er det helt supert! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by NoLimit

Vw polo color concept.

hmm.. øø.. color consept? var jo temlig lite forskjellige farger på den der da..

liten fiat 1,2 og polo 1,6 er forsåvidt av samme ulla for meg..

bare den som kjøper er fornøyd:)

btw. polo color consept er noe av det jævligste som kjøres på norske veier.. ser jo ut som en delebil jo!

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiat er ikke det kuleste i gata, men bare vent...... Har noe fet CarZone-styling på gang!

Billig og bra bybil/jentebil da. Dama er 158cm, så pedalene på 520i'en ble litt langt unna for henne.

Fiat'en bruker jo ikke bensin!

Mens vi er i gang her kan dere jo tipse meg om dere finner en rimelig Pioneer cd-spiller.

Trenger et kurant digitalkamera også. Rundt 2Mpx er godt nok.....

Må få tatt noen bilder av Punto'en vettu'!

Når det gjelder Polo Color Consept så tenker du nok på Polo Harlekin. Det er den med alle fargene på. Color Consept er et topp utstyrt Polo som er vist tidligere på siden her.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
Originally posted by Jonaldo

Mens vi er i gang her kan dere jo tipse meg om dere finner en rimelig Pioneer cd-spiller.

En kamerat av meg skal selge spillern sin billig ettersom at bilen hans skal høgges . Er en Pioneer 1430 (tror det var det den het men er ikke sikker) Spillern ble kjøpt av meg i oktober og satt i BMW-en min frem til april og er veldig lite brukt (ettersom at jeg bare fikk kjørt 1800 km med BMW-en) Send en PM dersom du er intressert.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider