stigare Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Originally posted by Jonaldo Jævlig flaut da, men når dama har lyst på Fiat Punto 55s med en dvask 1,2 liters motor er det bare å lystre..... Har penger til overs til sånt! Fiat får man jo slengt etter seg vettu'! Bilder kommer når den blir respektabel nok til å vises frem..... hmm..du kunne jo brukt litt mer av de 50.000 du hadde til rådighet da.. og kjøpt det noe annet? hehe.. Men er du fornøyd er det helt supert! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Originally posted by NoLimit Vw polo color concept. hmm.. øø.. color consept? var jo temlig lite forskjellige farger på den der da.. liten fiat 1,2 og polo 1,6 er forsåvidt av samme ulla for meg.. bare den som kjøper er fornøyd:) btw. polo color consept er noe av det jævligste som kjøres på norske veier.. ser jo ut som en delebil jo! Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juni 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Fiat er ikke det kuleste i gata, men bare vent...... Har noe fet CarZone-styling på gang! Billig og bra bybil/jentebil da. Dama er 158cm, så pedalene på 520i'en ble litt langt unna for henne. Fiat'en bruker jo ikke bensin! Mens vi er i gang her kan dere jo tipse meg om dere finner en rimelig Pioneer cd-spiller. Trenger et kurant digitalkamera også. Rundt 2Mpx er godt nok..... Må få tatt noen bilder av Punto'en vettu'! Når det gjelder Polo Color Consept så tenker du nok på Polo Harlekin. Det er den med alle fargene på. Color Consept er et topp utstyrt Polo som er vist tidligere på siden her..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Nå skal jeg kvitte meg med den kjipe Puntoen og er på jakt etter noe som er gøy! Kommer kanskje en fra Bergen og henter den på lørdag. En stilig bil fra 20,000,- til 40,000,-...... Ikke Ford! Har et par jeg skal kikke på, men kom gjerne med forslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 kjøp vag;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Blir nok en Golf tenker jeg.... Eller en Volvo 242 TIC som frister veldig! Litt harry men solid og grei å skru på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 fattern har en mercedes 190d han skal selge? du er ikke intrisert i den da? spinner i rett ende, om vintern iallefall...hehe.. automatgir og soltak, til og med kassetspiller! Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Løp til banken og lån deg 50k, så skal du få denne for 100k på dagen! http://bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=14067 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juli 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Blir nok litt i dyreste laget det tror jeg. Gidder ikke å ta opp lån hvis det ikke er heeeelt nødvendig. Får masse rått til 100,000,- vettu'! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Sånn går det når en er tøffel:D Hadde du slått til med engang hadde du cruiset rundt i en rigga Polo nå... Damer burde ikke hindre bilkjøp, er nå min filosofi.. Enkelt å si for meg som er singel da:D Kanskje derfor jeg er singel?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Originally posted by Jonaldo Mens vi er i gang her kan dere jo tipse meg om dere finner en rimelig Pioneer cd-spiller. En kamerat av meg skal selge spillern sin billig ettersom at bilen hans skal høgges . Er en Pioneer 1430 (tror det var det den het men er ikke sikker) Spillern ble kjøpt av meg i oktober og satt i BMW-en min frem til april og er veldig lite brukt (ettersom at jeg bare fikk kjørt 1800 km med BMW-en) Send en PM dersom du er intressert. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Kjøpte Volvo 242 TIC i går spm jeg skal selge videre...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg