Frogg_Frost Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 hva synes dere? bra med koments. org: mod: opdate: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Den vart jo tøff den, men det ser veeeldig kunstig ut.... Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Elendig spør du meg. Køddepost? Spar meg a, er du snill?Hvis du ikke kan poste noe konstruktivt så ikke post noe! Vi får se om du klarer å gjøre noe bedre da? Blir bare oppgitt av sånne som deg som tror du er bedre en alle andre. On topic: Bra modd, fargen så ikke 100 prosent ut, så desturated ut. Men det kommer seg etterhvert vettu, øvelse gjør mester. Likte felgene kjempe godt, går i ett med fargen! Stå på! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Elendig spør du meg. Køddepost? Jess.. Enda en frekk drittunge.. Fin modd :)!!! Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 jeg hvet at den ikke ser helt ekte ut akkurat, men det ser da ikke ut som en paint modd syns jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 jeg hvet at den ikke ser helt ekte ut akkurat, men det ser da ikke ut som en paint modd syns jeg. Det syntes ikke jeg heller! Stå på! Har du brusha inntaket ved skjørtet selv? Isåfall: NICE!:) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Synes det kunne vært litt lysere, så hadde det vært litt enklere å se :) Når det blir så mørkt, så flyter fort alt sammen i ett. Nå skal det nevnes at det er mulig skjerminnstillingene mine ikke er helt friske.. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Vi har iallfall fått bekreftet at det er ikke bare de på 14 som oppfører seg som barnehageunger her på forumet. Dusy på 14 kom med en bra kommentar, seriøs og ærlig, mens Kaasin på 20 ikke klarte å få frem mer enn "Møkka modd" Så til modden: Den kunne blitt bra den der, hadde fargen sett litt mer ekte ut. Bortsett fra det, er alt ganske bra, brushinga var både bra og dårlig, bakfangeren kunne du lagt litt mer arbeid i, kunne også med fordel valgt et lysere bilde. Stå på, ikke gi opp, øvelse gjør mester! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Vi har iallfall fått bekreftet at det er ikke bare de på 14 som oppførerseg som barnehageunger her på forumet. Dusy på 14 kom med en bra kommentar, seriøs og ærlig, mens Kaasin på 20 ikke klarte å få frem mer enn "Møkka modd" Så til modden: Den kunne blitt bra den der, hadde fargen sett litt mer ekte ut. Bortsett fra det, er alt ganske bra, brushinga var både bra og dårlig, bakfangeren kunne du lagt litt mer arbeid i, kunne også med fordel valgt et lysere bilde. Stå på, ikke gi opp, øvelse gjør mester! Enig med deg der, har merket tendenser til at vi "små" er mye mer saklige og høflige enn de eldre her inne, noe jeg nesten oppfatter som skremmende Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Møkka modd lag du en da, jævla klager! det er folk som dere som spamspam forumet med unødvendige poster Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FellaZ Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Ok, rephrase det jeg sa. Den var tøff i seg selv, med fargevalg osv, så nesten litt mafia ut. Eneste minuset jeg har og si er at den ser veldig uekte ut. Men hadde dette vært en ekte Volvo, så tror jeg den hadde sett tøff ut. Siter Audi A4 2007 2.0 TDI. "I was standing in the park wondering why frisbees got bigger as they get closer. Then it hit me." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Er jeg litt rar om jeg sier at jeg likte orginalen bedre? - lykke til vidre :D Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Det syntes ikke jeg heller! Stå på! Har du brusha inntaket ved skjørtet selv? Isåfall: NICE!:) ja har brusha de selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Jeg likte den faktisk! Men man ser jo at det ikke er 'ekte'. Men den var rett å slett fin! Felgene var nydelige. Kan ikke se så mange 'feil', men jeg likte ikke helt bakfangeren.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Elendig spør du meg. Køddepost? Møkka modd Ikke drit dere ut da.. viss noe bedre viss dere klarer!!!! selv er jeg ikke så god med bilmodd, men likte den der litt :P minte meg litt på spillet dragracer :P Keep up the good work ;) og drit i folk som ikke kommer med noe konstruktivt!!! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg