Skrotnisse Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Kommer litt seint, men som sikkert noen vet har jeg gått til innkjøp av en volvo av typen herregaardsvogn. Bruktimporterte bilen fra Bergen for ca. 6 uker siden....kommer med ett bilde her, men har sikkert flere etterhvert..har forresten senka den mer etter at bilde ble tatt.. Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Nice......... Du får slenge opp ett par bilder til, detta så jo bra ut......... Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Jeg som har tatt bilde jo :D Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 very nice. Stilig den fronten ja, gi noe mer specs da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Hvis denne går like bra som den ser ut går det ikke sakte i svingene :) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 det går så rusta fyker ;) det kan jeg garanter, og høres ut som et WW2 fly :) Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 prutet du den ned? den hra jo vært til salgs i en halv evighet. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juni 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by DaButcher prutet du den ned? den hra jo vært til salgs i en halv evighet. kjøpte den for 48.000kr.....neida, prisen kan være det samme. fikk pruta forbausende mye! er en del jobb med den men den er klar til gatebil i juli... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 LOL Bruktimportert fra Bergen, det var vel et vanvittig styr med dokumenter og byråkrater kan jeg tenke meg? blah Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Errr.... visste ikke traktorer kom i stasjonsvognutgave :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by Bullit Errr.... visste ikke traktorer kom i stasjonsvognutgave :D Å jo da! Det er kjekt å ta med seg hele familien + bikkja når man skal pløye feks. :D Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg