Gå til innhold

Nyinnkjøpt Golf II

Ranger emnet


Helwaron

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
ja jo tanken har streifet meg men kunne tenke meg noe mer lovlig

ble bra med meg.. bråker ikke når jeg bare kjører vanlig.. men når jeg gasser på blir det go lyd med turbo plystring.. ikke for høg.. blir man stoppet eller noe slikt så tar det 5 min å sette på det orginale =)

 

Er noen bilder og slikt her : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=112882&highlight=eksos

 

og noen filmer.. der første er kanskje litt stor.. var meningen å få frem dump lyder her.. men av en eller annen merkelig grunn så ville ikke mobilen høre den lyden..

 

th_brom.jpg

 

th_brom2.jpg

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fett ble det i allefall men får ikke lov å fjerne noe av fattern (er ikke atten ennå). men går det å bare montere et fetere enderør? blir det fet lyd da?

 

og en annen ting noen som har noen linker til nettsteder som selger fete felger til golf II?

Maybe, just once, someone will call me «sir» without adding, «you're making a scene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fett ble det i allefall men får ikke lov å fjerne noe av fattern (er ikke atten ennå). men går det å bare montere et fetere enderør? blir det fet lyd da?

 

og en annen ting noen som har noen linker til nettsteder som selger fete felger til golf II?

kappet det på en slik måte at det er bare å sette på en skjøt, så er orginal annlegget på på 5 min.. jeg fikk inne endestussen min til å passe jeg uten å ha vekk potten..

 

her har du mange sider:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86776

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja riktig jeg skjønner men går det å montere endestussen uten å kappe sånn som du har gjort? og linken din viser til hele golf II forumet men det var kanskje meningen... har leta der i evigheter så tar gjerne imot noe mer konkret =)

Maybe, just once, someone will call me «sir» without adding, «you're making a scene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja riktig jeg skjønner men går det å montere endestussen uten å kappe sånn som du har gjort? og linken din viser til hele golf II forumet men det var kanskje meningen... har leta der i evigheter så tar gjerne imot noe mer konkret =)

obs.. hadde slurvet litt med den linken der.. men den er nå oppdatert.. om det går ant å montere endestuss uten å ta bort potten kommer ann på hvor stor den er.. min passet ikke som du ser på dette bilde

 

DSC00334.jpg

 

måtte kappet bort litt av stålet under 90 fangeren da i hvertfall

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår