DrLaban Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 BØØMP! Ikke lenge igjen folkens :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Whiii! cheers :thumb :???: :puke :hide Må male skjermen og frontflata føre jeg turer. Rekker ikke lakke bilen doh Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Ett lite forslag til oppsamling av folk og avreise. 07:30 - ESSO on the run RYEN 08:30 - Mysen (Bensinstasjonen ved Momarken travbane, SHELL??) Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Så ikke navnet mitt der el Rolf,men du regner kanskje ikke med meg siden jeg kjøre i følge med Stian W.?? men uansett så er jeg og morten med, det var sinnsykt konge bra i fjor(til tross for regnet). Har drevet på i hagen i dag og satt opp en stk combi camp av type noen å 80 model el noe. og DÆVEN jeg må si jeg ble overrasket. jaggu 2 dobbelt senger i den, sitteplasser i midten til 4-6 personer + at den har fortelt som er like stort som hele vogna og teltet tilsammen.. hmm men om den er tett er en annen ting.... hihi det får vi se i natt om det skulle begynne å regne. Det eneste jeg trenger nå er en bil med henger feste. Så hvis noen har lyst til å dra med seg ca 300 kg ekstra bakpå (med evt noe goder på turen) så er det bare å di fra :D BUGRUN 4 LIFE :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Så ikke navnet mitt der el Rolf,men du regner kanskje ikke med meg siden jeg kjøre i følge med Stian W.?? men uansett så er jeg og morten med, det var sinnsykt konge bra i fjor(til tross for regnet). Har drevet på i hagen i dag og satt opp en stk combi camp av type noen å 80 model el noe. og DÆVEN jeg må si jeg ble overrasket. jaggu 2 dobbelt senger i den, sitteplasser i midten til 4-6 personer + at den har fortelt som er like stort som hele vogna og teltet tilsammen.. hmm men om den er tett er en annen ting.... hihi det får vi se i natt om det skulle begynne å regne. Det eneste jeg trenger nå er en bil med henger feste. Så hvis noen har lyst til å dra med seg ca 300 kg ekstra bakpå (med evt noe goder på turen) så er det bare å di fra :D BUGRUN 4 LIFE :wave skal slenge deg opp på lista jeg. siden det er snakk om evt noen vil dra ting her så har jeg en campingvogn som gjerne skulle vært dratt fra Hamar til BR. den som drar har garantert soveplass i vogna. her er det fyring og kjøleskap + soveplass til fem. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 kan sikkert slenge opp morten på den lista å. btw,har muligens fått lånt meg bil med henger feste så da ser det ut som om det løser seg og combi campen får sin første tur utenlands så slenge jeg har eid den. hehehe gleder meg sykt her nå altså!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 skal slenge deg opp på lista jeg. siden det er snakk om evt noen vil dra ting her så har jeg en campingvogn som gjerne skulle vært dratt fra Hamar til BR. den som drar har garantert soveplass i vogna. her er det fyring og kjøleskap + soveplass til fem. Sa ikke jeg at du skulle sveise på hengerfeste på audien??? :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Morten står på lista han. les en gang til du raymond :p jeg har ikke lyst til det sier jeg jo Fredrik. hehe. skulle fått lånt et feste men ;) Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 skulle blitt med jeg.. men bildet av bilen min lyver.. den er IKKE så "fin som den ser ut.. hehe.. så tror nok ikke den har noe på treff å gjøre:P Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanakor Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 faan, detta hørtes arti ut. nesten så en skulle kjøpt seg vw bare for å blitt med! enten så får jeg håpe at bilen til en kompis av meg blir ferdi til da (lite sannsynlig ettersom d skulle ta ca 2 uker å bli ferdi å han som driver med bilen begynner i uka hær) så shit, d blir ingen tur. skulle vært med på julebordet til bilforumet å fått noen nye venner som skal nedover... jeje, blir jo treff neste år også! Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 for å si det sånn. man trenger verken fin bil eller vw for å være med. eneste man trenger er en forkjærlighet for VW. er mange som kommer med helt vanlige bruksbiler og mange som med fete styla og helt orginale for den saks skyld. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanakor Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 kvittet meg med bilen i dag skjønner du, skulle venta.. Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 for å si det sånn. man trenger verken fin bil eller vw for å være med. eneste man trenger er en forkjærlighet for VW. er mange som kommer med helt vanlige bruksbiler og mange som med fete styla og helt orginale for den saks skyld. Er jo også en god del som ikke eier volkswagen også :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 skulle blitt med jeg.. men bildet av bilen min lyver.. den er IKKE så "fin som den ser ut.. hehe.. så tror nok ikke den har noe på treff å gjøre:P Tror IKKE du skal være redd for det ;) Her er ett lite knippe med biler fra BR 2005 :) Det er derfor heeelt trygt å reise med din bil på treffet!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Er jo også en god del som ikke eier volkswagen også :D ... men som innerst inne vil ha det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg