Gå til innhold

BugRun 2006, hvem er med ?

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så ikke navnet mitt der el Rolf,men du regner kanskje ikke med meg siden jeg kjøre i følge med Stian W.?? men uansett så er jeg og morten med, det var sinnsykt konge bra i fjor(til tross for regnet).

 

Har drevet på i hagen i dag og satt opp en stk combi camp av type noen å 80 model el noe. og DÆVEN jeg må si jeg ble overrasket. jaggu 2 dobbelt senger i den, sitteplasser i midten til 4-6 personer + at den har fortelt som er like stort som hele vogna og teltet tilsammen.. hmm men om den er tett er en annen ting.... hihi det får vi se i natt om det skulle begynne å regne.

Det eneste jeg trenger nå er en bil med henger feste. Så hvis noen har lyst til å dra med seg ca 300 kg ekstra bakpå (med evt noe goder på turen) så er det bare å di fra :D

 

BUGRUN 4 LIFE :wave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke navnet mitt der el Rolf,men du regner kanskje ikke med meg siden jeg kjøre i følge med Stian W.?? men uansett så er jeg og morten med, det var sinnsykt konge bra i fjor(til tross for regnet).

 

Har drevet på i hagen i dag og satt opp en stk combi camp av type noen å 80 model el noe. og DÆVEN jeg må si jeg ble overrasket. jaggu 2 dobbelt senger i den, sitteplasser i midten til 4-6 personer + at den har fortelt som er like stort som hele vogna og teltet tilsammen.. hmm men om den er tett er en annen ting.... hihi det får vi se i natt om det skulle begynne å regne.

Det eneste jeg trenger nå er en bil med henger feste. Så hvis noen har lyst til å dra med seg ca 300 kg ekstra bakpå (med evt noe goder på turen) så er det bare å di fra :D

 

BUGRUN 4 LIFE :wave

 

 

skal slenge deg opp på lista jeg.

 

siden det er snakk om evt noen vil dra ting her så har jeg en campingvogn som gjerne skulle vært dratt fra Hamar til BR. den som drar har garantert soveplass i vogna. her er det fyring og kjøleskap + soveplass til fem.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal slenge deg opp på lista jeg.

 

siden det er snakk om evt noen vil dra ting her så har jeg en campingvogn som gjerne skulle vært dratt fra Hamar til BR. den som drar har garantert soveplass i vogna. her er det fyring og kjøleskap + soveplass til fem.

 

Sa ikke jeg at du skulle sveise på hengerfeste på audien??? :D

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faan, detta hørtes arti ut. nesten så en skulle kjøpt seg vw bare for å blitt med! enten så får jeg håpe at bilen til en kompis av meg blir ferdi til da (lite sannsynlig ettersom d skulle ta ca 2 uker å bli ferdi å han som driver med bilen begynner i uka hær)

 

så shit, d blir ingen tur. skulle vært med på julebordet til bilforumet å fått noen nye venner som skal nedover... jeje, blir jo treff neste år også!

VW GOLF 1.8 gl 1989

(x)volvo 244dl 1979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å si det sånn. man trenger verken fin bil eller vw for å være med. eneste man trenger er en forkjærlighet for VW. er mange som kommer med helt vanlige bruksbiler og mange som med fete styla og helt orginale for den saks skyld.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å si det sånn. man trenger verken fin bil eller vw for å være med. eneste man trenger er en forkjærlighet for VW. er mange som kommer med helt vanlige bruksbiler og mange som med fete styla og helt orginale for den saks skyld.

 

Er jo også en god del som ikke eier volkswagen også :D

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle blitt med jeg.. men bildet av bilen min lyver.. den er IKKE så "fin som den ser ut.. hehe.. så tror nok ikke den har noe på treff å gjøre:P

 

Tror IKKE du skal være redd for det ;)

 

Her er ett lite knippe med biler fra BR 2005 :) Det er derfor heeelt trygt å reise med din bil på treffet!!!

 

bugrun08.jpg

 

bugrun28.jpg

 

bugrun38.jpg

 

bugrun54.jpg

 

IMG_1298.sized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår