ZpeTTeT Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 ... men som innerst inne vil ha det ;) hahahaaha Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Ikke le,(det er ikke min bil) men jeg kommer nok til å gjøre noe av det samme pga at jeg ikke har noe vag lenger...... men ja jeg lo litt selv når jeg så dette bilde :assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 vi gjorde det samme med en pug året før. den døde på veien hjem i protest :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 vi gjorde det samme med en pug året før. den døde på veien hjem i protest :p stemmer det, hehe. husker jeg så noen bilder av den året før jeg var med. konge bra.. menne skull hatt et slikt stort VW emblem da,hmmmm . må finne et..:well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 meg kan du også regne med i egen bil:) riktig nok ikke pen men skal nedover uansett:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Har ikke lest hele tråden her, men hvor langt er det ca fra oslo? Noen som tenker å dra dit på Søndag? Spørs om jeg får fri fra jobben hele helgen dessverre.. Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Har ikke lest hele tråden her, men hvor langt er det ca fra oslo? Noen som tenker å dra dit på Søndag? Spørs om jeg får fri fra jobben hele helgen dessverre.. 50 mil ca. bare på søndag? kjør natt til søndag da i tilfelle. med GODT driv tar du turen på 4 timer uten stopp. men, vet om flere som kommer på dagen på lørdagen. er uansett kvelden på lørdagen og dagen på søndagen som er verdt å få med seg. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Hmm, såpass langt ja;) Hehe, får se hva det blir til, kanskje jeg får dra tidlig fra jobb på lørdag;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxs Lupo Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Det här blir bra! Det blir en hel del norska bilar här från bilforumet då.:cool: För er som inte har varit på träffen förut så kommer här några bilder som jag tog förra året, det brukar finnas nåt för alla smaker i vw-väg... För er som är intresserade av bankörning så kommer här en länk till en banguide med spårval mm vilket kan vara trevligt. Här kommer även en film, det är filmat från en Honda, så om ni tyckte att filmen var lång så är det väl därför.;) Se till att ha fräsch/ny bromsvätska i bromssystemet för vattenhalten i denna kollas här på besiktningen, annars blir man varken utsläppt på bankörningen eller konbanan/RS:en. Glöm inte hjälmen och heltäckande klädsel också. Så ta chansen att köra på en av Sveriges största banor nu. Siter VW Lupo GTI -02 VW Golf -83 VW Jetta -81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Åååååå... snart avreise folkens!!!! :) Her er tidsskjema --> http://www.bugrun.com/?3_DAGAR_KVAR%3A_DET_%C4R_H%C4R_DET_H%C4NDER%21:TIDERNA_9-10-11_JUNI Her finner dere kartet over området --> http://www.bugrun.com/?download=BR06_MPlo4f.pdf Øverst til høyre på "Party Campen" blir Camp Norwegen : smil : ..som alle tidligere år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 50 mil ca. bare på søndag? kjør natt til søndag da i tilfelle. med GODT driv tar du turen på 4 timer uten stopp. men, vet om flere som kommer på dagen på lørdagen. er uansett kvelden på lørdagen og dagen på søndagen som er verdt å få med seg. Den "lange" veien via Örebro er på 45mil. Vi kjører som alle andre år "snarveien" via Degersfors-Svartå-Laxå. Husker ikke helt hvor mye kortere denne er, men den er en del kortere og litt mindre trafikert. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 De av dere som ikke har vært inne på VW Audi Club sitt forum og bestilt dere vår egen Camp Norwegen t-skjorte må gjøre det snarest!! Denne er selvfølgelig forbeholdt kun de som skal campe i Camp Norwegen.. Tråden finner dere på http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=52687 Er du ikke medlem i klubben, så ser t-skjortene slik ut: koster kr 105 pr stk. Oppgi antall og størrelse i pm til meg eller her i tråden, om du ikke har tilgang til VWAC-forumet.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Gleder meg sykt til BR nå, får vel begynne å finne frem ting og tang nå. i morgen skal jeg koble nye baklamper på combi camp'n og reparer ei hengsle på den ene senga. får bare håpe hjula holder, de er av type 8" felger med slange så de kan bli noe varme. men uansett vogna skal frem!! hvor mange t-skjorter har du kommet oppi nå thamazter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Gleder meg sykt til BR nå, får vel begynne å finne frem ting og tang nå. i morgen skal jeg koble nye baklamper på combi camp'n og reparer ei hengsle på den ene senga. får bare håpe hjula holder, de er av type 8" felger med slange så de kan bli noe varme. men uansett vogna skal frem!! hvor mange t-skjorter har du kommet oppi nå thamazter? oppe i 29 akkurat nå, så vi blir nok mange :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Kommer ganske sikkert et par fra Bergen og :) Finner det ut 100% i morgen... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg