Joachim Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Skal snart kjøpe meg nytt filter til golfen og har tenkt litt på nytt innsatsfilter. Ha bør jeg velge? Green Cotton? K&N? Diverse "Super" og Sport" crap? Konfilter? Twisterfilter? Innsatsfilter? Hvordan gjør jeg med alle slanger etc til luftfilterboksen om jeg velger kon? Svar mottas med takk.. Bilen er en 90" Golf 2 Sport :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Har du vanlig forgasser? med luftfilteret oppå blokka? viss du skjønner? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TD POWER Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 C på bildet.. ikje på topp :) Siter - 02 Passat Highline 4-motion 130 - 90 Golf Mk2 TD x 83 Golf Mk1 1.6 x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 går det an og bygge om til sånn? Fra vanlig filter? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Bør vel ike være så kjempe stor utfordring, i og med at inntaket er på toppen her og.. Men noen som har svar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Dette lurer jeg og på..Har innsatsfilter "oppå blokka", men har lyst på konfilter. Er dette lettere å montere enn det ser ut til.? Har skifta på 2 andre biler, men da jeg skulle gjøre det på min, endte med at jeg bare klødde meg i hodet og fant på noe annet :D Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 jeg vurderer og lage ett rør ned til boksen til der joachim har sin, og ha ett kon filter der:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 slik lagde eg det på min. 90 graders eksosbend. skrudde det fast i luftfilterboksen, tetta med silikon og hadde over ein blå silikonstrømpe for å skjula skjøten betre lyd?? minimalt betre effekt?? littegran, gjekk betre på høgare turtall Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 dette er jo en løsning da.. men den store stygge boksen er ikke noe fin.. den jeg vil ha vekk!! :P Joachim.. PM Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Reset. PM din fiis! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 :p Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 golf2.dk har en guide om nettopp dette, men er det noen som har et oversiktsbilde av motorrommet? (bilen min hentes på fredag, så nei jeg har ikke :p) når man har slange og ikke rør ut til luftfilterboksen, går det like greit å sette på kon-filter da? :s Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 slange og ikke rør? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 hehe kanskje litt dårlig forklart, ikke helt det jeg mente. men skaff meg et bilde fra motorrommet a :p finner ikke noe på google jeg.. alle bildene er for små eller funker ikke \ gjort altfor mye med motorrommet til å få spørt om noe.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assi! Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Oversikts bilde over motorrom, på min da. Og stabbstaget er snudd nå ;p Hvordan er det og få vekk den boksetingen min? Min går under i en boks der. Hadde vært finere med konfilter ellernoe i den duren. Siter MB 211 270CDI 03` MB 210 E230 96` X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg