Gå til innhold

Nytt luftfilter! Hvilket og hvordan?

Ranger emnet


Joachim

Anbefalte innlegg

Skal snart kjøpe meg nytt filter til golfen og har tenkt litt på nytt innsatsfilter.

 

Ha bør jeg velge?

 

Green Cotton?

K&N?

Diverse "Super" og Sport" crap?

 

Konfilter?

Twisterfilter?

Innsatsfilter?

 

Hvordan gjør jeg med alle slanger etc til luftfilterboksen om jeg velger kon?

 

Svar mottas med takk..

 

Bilen er en 90" Golf 2 Sport

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lurer jeg og på..Har innsatsfilter "oppå blokka", men har lyst på konfilter. Er dette lettere å montere enn det ser ut til.? Har skifta på 2 andre biler, men da jeg skulle gjøre det på min, endte med at jeg bare klødde meg i hodet og fant på noe annet :D

86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik lagde eg det på min. 90 graders eksosbend. skrudde det fast i luftfilterboksen, tetta med silikon og hadde over ein blå silikonstrømpe for å skjula skjøten

motorrom2.jpg

 

betre lyd?? minimalt

betre effekt?? littegran, gjekk betre på høgare turtall

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oversikts bilde over motorrom, på min da.

6.jpg

Og stabbstaget er snudd nå ;p

 

Hvordan er det og få vekk den boksetingen min?

Min går under i en boks der. Hadde vært finere med konfilter ellernoe i den duren.

MB 211 270CDI 03`

MB 210 E230 96`

X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår