petrez Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Noen som har noen tips om hva som bør sjekkes? Bilen jeg tenkte på er denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7302560&sid=8aPxHIq6i958775&pos=342&tot=486&page=18%22 Bryr meg ikke stort om den ripa i frontfangeren, har noen riper på bilen jeg har nå også... Så lenge det ikke er fare for rust da. Men om det er plastfanger som det hevdes i annonsen, er det vel ikke noe problem? Tenkte å forhøre meg ang. innbytte, siden jeg har en '98 Almera S jeg må bli kvitt... Prisen på den bilen ligger på ca 80.000. Er jeg dum som bytter i denne bilen? Har lite med ekstra penger å legge i bil, men samtidig trenger jeg en stasjonsvogn med større plass fort... Hvis noen har noe spesielt å si ang. den bilen, generelle feil osv, kom med de :). Tenkte å dra å se på den i morgen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Den virker som et røverkjøp! Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petrez Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Ja, virker jo en del billigere enn mange andre av samme type... Så håper bare ikke det er noe spesielle feil ellers, bortsett fra den ripa. Fikk ikke tid til å se på den i dag, tar det mest sannsynlig i morgen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 AC også.. :) Kjøp uansett ikke uten hvis du har unger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petrez Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 No kids :D. Hovedgrunnen til at jeg trenger større bil er at jeg spiller trommer i band, og begynner å bli lei av å låne bil for å få med meg trommene ut på spillejobber... Det er kanskje ikke den "kuleste" kjerra i gata, men tror ikke den blir så ille med litt bedre/større alu.felger, kanskje litt senk etc... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Neida, er en helt ok bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petrez Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Bilen var visst solgt da jeg kom dit i dag... Oh well. Har fått tilbud om å få bytte mot en '99 Citroen Xsara 1,8 stv. Bare gått 89000 og med alt utstyr... Godt mulig jeg slår til på den faktisk, hadde en Xsara tidligere og var nokså fornøyd med den bortsett fra kanskje litt slapp motor (den gang hadde jeg 1,6i...). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg