Gå til innhold

Vurderer å skaffen en 306 1,6 stv.

Ranger emnet


petrez

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips om hva som bør sjekkes? Bilen jeg tenkte på er denne:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7302560&sid=8aPxHIq6i958775&pos=342&tot=486&page=18%22

Bryr meg ikke stort om den ripa i frontfangeren, har noen riper på bilen jeg har nå også... Så lenge det ikke er fare for rust da. Men om det er plastfanger som det hevdes i annonsen, er det vel ikke noe problem?

Tenkte å forhøre meg ang. innbytte, siden jeg har en '98 Almera S jeg må bli kvitt... Prisen på den bilen ligger på ca 80.000. Er jeg dum som bytter i denne bilen? Har lite med ekstra penger å legge i bil, men samtidig trenger jeg en stasjonsvogn med større plass fort...

 

Hvis noen har noe spesielt å si ang. den bilen, generelle feil osv, kom med de :). Tenkte å dra å se på den i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No kids :D. Hovedgrunnen til at jeg trenger større bil er at jeg spiller trommer i band, og begynner å bli lei av å låne bil for å få med meg trommene ut på spillejobber... Det er kanskje ikke den "kuleste" kjerra i gata, men tror ikke den blir så ille med litt bedre/større alu.felger, kanskje litt senk etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen var visst solgt da jeg kom dit i dag... Oh well. Har fått tilbud om å få bytte mot en '99 Citroen Xsara 1,8 stv. Bare gått 89000 og med alt utstyr... Godt mulig jeg slår til på den faktisk, hadde en Xsara tidligere og var nokså fornøyd med den bortsett fra kanskje litt slapp motor (den gang hadde jeg 1,6i...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår