Gå til innhold

Lekkasje baki Poloen, noen som har hatt det?

Ranger emnet


PoloDude

Anbefalte innlegg

Fant ut at jeg har fått fuktighet baki den ene siden av bagasjen på Poloen.

 

Noen gode råd her? Tror ikke det kommer fra lykta pga de har jeg NØYE montert selv og har ikke lekket før...

 

Kan det komme av en dårlig vinduspakning med et eller flere hull jeg ikke ser?

 

 

Noen gode råd...utenom å selvfølgelig få tørket bilen når det blir finvær?

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at jeg har fått fuktighet baki den ene siden av bagasjen på Poloen.

 

Noen gode råd her? Tror ikke det kommer fra lykta pga de har jeg NØYE montert selv og har ikke lekket før...

 

Kan det komme av en dårlig vinduspakning med et eller flere hull jeg ikke ser?

 

 

Noen gode råd...utenom å selvfølgelig få tørket bilen når det blir finvær?

eneste måten å finne ut på er vel å tørke det vekk, legg ned seta, å la noen sitte inne å se på mens du spyler bilen fra utsiden ? har ikke det problemet selv nei, men har hatt lignende på forden min og det er måten jeg fant lekasjen på

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vridd seg...? Hmm.. jo... det er jo for så vidt en mulighet... Hadde jeg aldri kommet på... Tror ikke det er det første som skjer, da - men det går jo an. verdt å sjekke i hvertfall!

 

Ellers har jeg hørt noen få klage på at Polo (6N sådan) slipper inn vann..... Noen fra Bergen som bare klate Polo'n sin for vann-polo'en... Men det var mer enn bare litt i bagasjerommet.. Der lakk dører og tak og alt mulig(!)

 

Håper du finner ut hva det er som ikke er tett! Lykke til! :)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår