Gå til innhold

Vallåkra??

Ranger emnet


Frode740R

Anbefalte innlegg

København båten går innom helsingborg på tur tilbake til oslo, ergo vi kjører ombord i helsingborg og får en liten båttur(hurratur) hjem til oslo!

 

¨

 

Blir kjempe bra,,,var vel bra det ikke var noe promillekontroll når vi kom i land på mandagsmorgenen i fjor..he he........GLEDER MEG MYYYYYE

Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har hatt lyst å reise nedover i flere år, men ikke komt meg avgårde.

 

I år ska jeg!! Har ikke noen ombygd bil å vise fram (desverre), men 244'n får duge.

 

Til dere som har vært der nede: Er det utstilling for originale biler også!?

-Volvo 244 GL 1980

"Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet

-Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt lyst å reise nedover i flere år, men ikke komt meg avgårde.

 

I år ska jeg!! Har ikke noen ombygd bil å vise fram (desverre), men 244'n får duge.

 

Til dere som har vært der nede: Er det utstilling for originale biler også!?

 

Det er flere orginale biler der, men det er klart at de fleste er modifiserte på den ene eller andre måten..

-90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90

-86mod 745tic

-99mod MB C180T Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere orginale biler der, men det er klart at de fleste er modifiserte på den ene eller andre måten..

Ja det er verd det... Eg skal dra ned allerede om tirsdagen... skal på volvo museet... det er jo egentlig en plikt som volvo eier... se hvordan e volvo blir født... sikkert ett vannvittig søtt syn... Også mye av de verstingene og prototypene som er laget.... så te alle som skal nedover... sørg for å vere der lørdags kvelden...

Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er verd det... Eg skal dra ned allerede om tirsdagen... skal på volvo museet... det er jo egentlig en plikt som volvo eier... se hvordan e volvo blir født... sikkert ett vannvittig søtt syn... Også mye av de verstingene og prototypene som er laget.... så te alle som skal nedover... sørg for å vere der lørdags kvelden...

 

Vi var innom volvo museet i fjor, skal også innom i år igjen. Lørdagskvelden i helsingborg er ett must å få med seg!

-90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90

-86mod 745tic

-99mod MB C180T Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var innom volvo museet i fjor, skal også innom i år igjen. Lørdagskvelden i helsingborg er ett must å få med seg!
det er ett must... har laget film i fra treffet... men den er på 71 min og er på 4,1gb... så den er litt for stor til å legge inn....

Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg passerte bilbyggercampen(fyllecampen) på søndags morgenen så det nesten ut som om det nylig var asfaltert der....
Ja det der e helt EXTREMT.... Svensker er ett folke slag som e totalt ett eget slag... Du kan si det sånn Danmark der er det drikke kultur. Sverige Bil kultur... Og NORGE... jo her er det bare dyrt å leve kultur med U lands veier og dyre bøter for nesten å gjøre ingenting...

Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette blir enda et år jeg ikke får vært med på pga små bebisser.... litt langt herfra med 2 stk på 1år og en på 3 mnd... så jeg får vente til neste år kanskje? evt ta ferien i august så det passer med vallåkra da...

sist jeg var nede i 2003 så gikk det villt for seg med burning i Helsingborg sentrum jah... røyklagt hele tiden. har en video derfra så jeg kan se om jeg får redigert og lagt ut... dvs kun fra lørdagskvelden. riktignok filmet med dårlig kamera... Men skal på vallåkra igjen, vær dere sikre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette blir enda et år jeg ikke får vært med på pga små bebisser.... litt langt herfra med 2 stk på 1år og en på 3 mnd... så jeg får vente til neste år kanskje? evt ta ferien i august så det passer med vallåkra da...

sist jeg var nede i 2003 så gikk det villt for seg med burning i Helsingborg sentrum jah... røyklagt hele tiden. har en video derfra så jeg kan se om jeg får redigert og lagt ut... dvs kun fra lørdagskvelden. riktignok filmet med dårlig kamera... Men skal på vallåkra igjen, vær dere sikre..

 

ja må få lagt inn en "reklame snutt" om plassen... det hadde vert digg... prøver sel og lage en liten film i fra vallis 2004... men eg har litt problemer.. HAr laget en DvD fra 2005... den varer i 71 min... men har også med litt andre ting enn bare treffet og by livet i hellsing borg og vallåkra campen lørdags kvelden.... men de fleste som har sett den synes det ser villt gøyt ut å ta seg en tur ned og se... og være med en gang.....

Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår