VW-HS Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 liktikke bilen min me 17" jeg, ble mye penere med 16", skal ikke bare vere stort, må var stilfullt også;) (må vel kansje forvente bank etter en slik uttalelse?:p) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Smaken er som baken, skal ikke dele ut noen slag for den der, hehe... Men synes du ikke at 16 blir lite i de store buene som Vento har da? Liker å fylle ut buen jeg... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Smaken er som baken, skal ikke dele ut noen slag for den der, hehe... Men synes du ikke at 16 blir lite i de store buene som Vento har da? Liker å fylle ut buen jeg... synest buen er overfylt med 17" får ikke senka noe før dekket kommer inni buen og ødelegger linjene;) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Skal bare ha 40 mm senk jeg da... Bilen skal være brukbar på vinteren. :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 kan heller ha 17" på vinter da, blir høyere med 17":p i alle fall med 40 profil dekk, bilen min vart nesten ikke noe lavere med 40mm senk og 17" felger Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Gjerne ikke i rein bakkeklaring, men blir mye penere under skjermen. Blir nok uansett en del lavere bakkeklaring, 205/40-17 er bare 3,2% større enn orginaldimmen på Vento '97, som er 185/60-14... Skal uansett ikke sope asfalten med min bil :) EDIT: Må kanskje gå litt opp på vinterdekk da, får se på det... De jeg har nå er i alle fall i 175/65-14... Kan fort bli noe lavt på vinteren. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 ja, er en løsning det:) eller så kan en ha firmabil som en bruker på vinteren:p neidå, er ikke så lav bilen min heller nå, går sikkert fint i vinter Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 da var hjulstillingskontroll unnagjort:) då er det bare å ta seg en tur bort på biltilsynet å høre hva de har og si:p forøvrig så ruller jeg rundt på noen lekkre (ja, veldig!) 14" alufelger som jeg kjøpte for å ha noe å kjøre på nå når jeg venter på nye 16"'ere:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Åssen felger har du kjøpt deg nå da? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 de felgene som saabowner har hatt til salgs så lenge her på forumet, fikk en svært bra pris:) er kosei felger 16x7" Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 må legge ut bilde med "grom-felgene":p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 felgene er forresten til salgs om ei ukes tid, 1200 kr med 4 gode dekk (70% mønster igjenn ca) :p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 har begynt å leike meg litt med noen dørsider jeg hadde liggende, kan ikke låve noe resultat siden jeg aldri har prøvd noe lignende før, men en gang må vere den første:) Festet først "grillringen" til høytalerne i ønsket stilling med avstyandsstykker type ca ispinne:p : Så trekte jeg over med strekklaken og stramma det fint til slik det var helt jamt og fint: så bare pensla jeg det med polyester: så når dette har stivna, får jeg prøve å støype glasfiber utapå dette:) og då tenker jeg det blir en del sparkling og pussing.. holder også på å trekke det "stoff-området" på dørsida med lys grå skay (som jeg skal gjøre med dette også) men det var vanskeligt å få strøkent, måtte sparkel hele greia for å fo så fin overflate at det ikke viser "pappfiber" igjennom skayen, så er litt pussing der med ja:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 legger inn ett bilde der jeg synest bilen ser litt bra ut på:) (mobilbilde, slik som mye annet her i tråden min) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 er det fargeforskjell på bakskjermen din? kanskje bildet bare gjør den slik. hehe å kult at du støper litt, tenkt å gjøre litt slikt selv. heller aldri gjort det.:) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg