Gå til innhold

kven har bestillt varer fra vwcc??

Ranger emnet


jettamaster

Anbefalte innlegg

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har handlet fra VWCC før. Det tok lang tid, men jeg hadde jevn kontakt med han både mail og sms. Varene jeg egentlig kjøpte ble ikke produsert lenger etter en viss ventetid. Da han fikk info om dette så han kom med forslag til erstattninger. Forandringer ble gjort, varer bestilt, ventet lenge igjen, men varene kom tilslutt. :)

1974 VW 1303S Big

1977 VW Dobbelkabiner

1978 Rover SD1 3500

198? Rover SD1 2600

1986 VW Transporter 1,9

1987 VW Caravelle CL 112i

1989 VW Caravelle GL Syncro 112i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra tv2 hjelper deg

 

 

Hei,

 

 

 

Forbereder sak om VW Car Consult nå i juni. Har fått flere henvendelser fra folk som ennå ikke har fått pengene sine. Hører du om flere så be dem kontakte meg.

 

 

 

Mvh,

 

 

 

Nils Ragnar Løvhaug

 

 

alle som er har eit problem med vwcc må ta kontakt med Nils Ragnar.

var i kontakt med han idag

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er det noen her som har anmeldt han ennå?

Er ikke noe svar å få fra han og nå har tolmodigheten strekt seg lengere en langt.

Har sendt han to nye mailer om at han kan gi lyd fra seg for å vise at han er intresert i å gjøre opp for seg men ingen lyd svar å få.

Lurte bare på om det var flere som hadde gjort det så det blir litt "tyngde" bak dette. Er vel lite vits i å kun levere en anmeldelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort det enda jeg. Men var med TV 2 Hjelper Deg ned til han på tirsdagen, og surprise surprise, fikk ikke tak i han. Sønnen og datter'n kom ut og spurte hva det gjaldt og sa at han var i Oslo... Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Levere anmeldelse eller vente til august og se om han har fått ordna ting og tang da som han har lovt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

jeg har også bestillt fra han.. bestilte to stoler fra han i april i fjor og fikk de i juni.. problemet begynnte da den venstre stolen var blittt skjev i sendingen... returnerte det til posten og skrev skademelding til posten men de klarte jo og gjøre den feilen at de betalte HAN og ikke meg penger for den stolel som var i stykker... så nå sitter jeg her da et over et år etter med bare en høyre stol og ikke noe penger... har prata med han espen og etter diverse unskyldninger og beklagelser skjer det jo ikke noen ting... kommer til og anmelde han hvis det ikke skjer noe ganske fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også bestillt fra han.. bestilte to stoler fra han i april i fjor og fikk de i juni.. problemet begynnte da den venstre stolen var blittt skjev i sendingen... returnerte det til posten og skrev skademelding til posten men de klarte jo og gjøre den feilen at de betalte HAN og ikke meg penger for den stolel som var i stykker... så nå sitter jeg her da et over et år etter med bare en høyre stol og ikke noe penger... har prata med han espen og etter diverse unskyldninger og beklagelser skjer det jo ikke noen ting... kommer til og anmelde han hvis det ikke skjer noe ganske fort...

 

kontakt tv 2 hjelper deg karen. han er på saken og er intr i å få fleire på lista.

nils.ragnar.lovhaug@mtv.no

 

han er på ferie no men komer tilbake i august

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk endelig tak i espen i kveld og han hadde som vanlig mange dårlige unskyldninger og komme med men skulle visst kreditere meg hvis jeg sendte det siste setet i oppkrav til han... får håpe han prøver og gjøre opp for seg uten at jeg må anmelde han... Vi får se hva som skjer videre, men setet blir sendt i oppkrav i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

En kammerat av meg hadde bestilt et FK senkesett fra VWCC for et par år siden..

Tiden gikk, unnskyldninger kom, som f.eks at FK-fabrikken hadde ikke inne osv.. 8 mnd gikk det, uten noe senkesett..

Gjett hvem som fikk besøk av et par morske karer? Og gjett hvem som gledelig ga penger tilbake når han ble besøkt privat? hehe....

Og hva med FK.. hadde de senkesettet inne på lager? Jada, 3 uker tok det å skaffe privat fra Tyskland.. og enda billigere...

:)

 

Ergo, man behøver ikke ty til vold selv om man avlegger en person et besøk.

Ikke noe ulovlig i å oppsøke en person for å kreve noe som er sitt tilbake.

Stå på deres og hold dere sakelige. Ikke gjør noe ulovlig, for da blir saken fort snudd mot deg.

 

Lykke til videre folkens.

Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!!

98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421

Powered by http://www.dreamtm.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår