Gå til innhold

Senator B prosjekt selges

Ranger emnet


skaabu

Anbefalte innlegg

Vil bare prøve å se hvor mye jeg kan få igjen for mitt Senator B Prosjekt :)

Jeg byttet til meg denne bilen av en kompis, men da jeg ikke har erfaring med å skru bil må jeg dessverre kvitte meg med denne trur jeg... Spørs helt på hvor mye jeg får igjen... Har også en annen bil på hånden, så synker ikke hvor lavt det er =P

 

Senator B 1988 modell

 

Mangler Bakrute(følger muligens med)

Mangler Siderute bak

Mangler spreder til frontfanger

Hjulbuer bak må sveises på(følger ikke med)

 

Bilen har noe slags glavalignende greier i gulv, baggasje osv for å hindre brann.

Dashbord er bygd om til Omega, men midtkonsoll er beholdt fra Senator pga A/C bak.

Bakluke er bygd om til Omega, med Senator lykter.

Følger med en sveiseplate på ca 1-1,5 m2

Interiør er STRØKENT, ingen hull i seter eller lignende

Liten sprekk i frontruta på passasjerside

blitt littegrann overflaterust på ubehandlede flater pga forrige eier tok en tur til Bergen(fra Hamar) med den uten hjulbuer bak osv... Men ellers har bilen blitt sveisa for rust fra topp til tå...

Har en 15l NOS tank, og komplett anlegg med 150 dyse...

Følger med det meste av deler til den, og NOK skruer, og interiør til bilen.

El.takluke, opplegg til anlegg med 120A skrusikring, AudioPlanet fronthøyttalere.

Hele forstillingen ble byttet for 3 år siden, og bilen har stått i 3 år...

Bilen ble kun kjørt en tur til Bergen for ca 2 mnd siden... Etter det har bilen stått...

 

Vet ikke hva slags pris jeg skal si jeg, men kom med et seriøst bud, så skal jeg tenke på det. Må huske at dette er en sjelden bil. Jobbes på daglig, så den blir mer og mer i orden.

 

Noen bilder :)

Bilde001.jpg

Bil venstre side

Bilde002.jpg

Bil bak

Bilde003.jpg

Bil høyre side bak

Bilde004.jpg

Motor og front

Bilde005.jpg

Frontfanger

Bilde006.jpg

Diverse dempematter og plastdeler

Bilde007.jpg

Brannhindrene glavating

Bilde008.jpg

Hjulbue bak venstre side(høyre side er makan)

Bilde009.jpg

Soltak(elektrisk)

Bilde010.jpg

NOS tank(15l)

Bilde011.jpg

NOS anlegget(150 dyse)

Bilde012.jpg

Slange(dobbelt så tykk som kravet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får kjøpt original Senator 3.0i i grei stand til rundt 15.000 da.

Var mye feil/mangler på denne senatorn.

Denne motorn går som den skal?

Ville ikke gitt mer en 5000 tror jeg. Men så var den litt langt unna

 

15.000?? Sjekk denne, koster 28.000 og har en del rust... En senator A kan jeg kanskje gå med på at du får for 15.000, men dette er en B, så den er altså "lik" som Omega'en... Mener jeg burde få rundt 20 for min som den er... Senator er en sjelden bil, så den går neppe for omegapris... Blir vel så jeg tar å fikser den selv, og selger den nylakkert osv :)

 

Da regner jeg med at enten jeg beholder den selv, eller selger den for det den er verdt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår