Ezo Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Noen firma som frakter bilen for deg? La oss si at en bil skal fraktes fra Oslo til Norkapp også tilbake, og har ikke henger... Hva slags alternativer finnes det da? Tog? Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes190E Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Toget går bare til bodø, så evt frakt videre herfra må bli med båt evt ?? Siter Mercedes 190e 2,3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Men det går ann å frakte bil på tog? Noen selskap som gjør dette? Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enmas Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Hurtigruten kan frakte bilen din fra oslo til nordkapp. Sjekk ut: http://www.hurtigruten.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedersen Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Men nå går vel ikke Hurtigruten til Oslo... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_GF Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Får fraktet med også tog ja. Og på lastebil såklart. Kan jo sjekke ut her: http://www.autotransport.no/no/Forside_NO.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Evt bare leie en henger ;) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyove Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 jeg kan gjøre det jeg... :roll: jeg kjører lastebil, en tur til nordkapp hadde vært kult... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zi0n Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 autolink? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyove Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 autolink? autolink vil jeg absolutt ikke anbefale... har vært så mange ganger på havneområdet i drammen mens de driver å flytter biler, de kjører noe helt forjævlig... drar bilene langt på turtall, helt nye biler som ennå ikke er innkjørte og med kald motor... den dagen jeg skal enten importere en bil via båt, eller skal kjøpe meg en ny bil skal jeg sørge for at jeg personlig får kjøre den av båten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg