mekkemann Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 skal på tpc treffet ja!.. ikke kjøre men se på :) hmm.. hvor langt unna ligger hokksund fra oslo ?.. Siter *volvo 240 glt 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Hokksund ligger...thjaaa!:P På halvannen-2 timer burde du være framme! Ligger litt sør/sørøst for Kongsberg.. Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 skal på tpc treffet ja!.. ikke kjøre men se på :) hmm.. hvor langt unna ligger hokksund fra oslo ?.. Kjøre ifølge da hvis jeg skal dit? :D Fått lappen eller? syns jeg hørte noen rykter? Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 skal på tpc treffet ja!.. ikke kjøre men se på :) hmm.. hvor langt unna ligger hokksund fra oslo ?.. kjører dit på under 1 time.. 6 mil ca.. Kan hvem som helst stille ut på hokksund-treffet a? Jeg vil stille ut, lol.. Koster det noe, og når starter det? mitt første treff.. heh Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 koster det noe å komme inn på TPC treffet? Som publikumer Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Jeg kommer på Hokksundtreffet og på TPC treffet med min gode gamle stygge 740. Har lyst til Heidal og, men det er for tidlig å si enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Koster ingenting å være tilskuer på TPC Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 kjører dit på under 1 time.. 6 mil ca.. Kan hvem som helst stille ut på hokksund-treffet a? Jeg vil stille ut, lol.. Koster det noe, og når starter det? mitt første treff.. heh Og ja...hvem som helst kan stille ut så lenge det er volvo! Koster vel en 50-lapp til et godt formål å komme inn....sultne barn i afrika ellerno. Møt opp for en bra dag!:) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 je kommer på alle sammen regner je med, + enda fler hehe skal i allefall til eda også. men veit ikke når det er,. Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg