300ZX Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Jajaja Simon. Blir saker! Spent å se på rørgata de.. heh.. Den blir så godt som identisk til den orginale.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Du gjorde det sånn alikevel ja.. Tror det har blitt trangt ellers antakelig. Hadde det ikke hjulpet å fjerne den ekstraradiatoren heller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Du gjorde det sånn alikevel ja.. Tror det har blitt trangt ellers antakelig. Hadde det ikke hjulpet å fjerne den ekstraradiatoren heller? Ja det der var det eneste alternativet. Hadde jeg montert den under bjelken så har jeg måtte kutte i fangeren og det var egentlig lite aktuelt:) Får igjen IC på mandag, måtte levere den inn for å få sveist om ene tanken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Da ble det en liten økt i gårkveld, bytta regreim og vasspumpe, og begynte å få sammen igjen fronten på bilen. Ic på plass bakom frontbjelken med en del ar rørgangen. Røret som er der nå er der mest for syns skyld, er 15cm for kort:) Dette er da klaringen mellom nedre reimhjul og IC:P 034 motorfestene bør gjøre jobben sin med å holde motoren fast for å si det slik:) Rs2 turbo med 3" downpipe Motor og gearkassefester fra 034:) Tok de gearkassefestene som var 90% stivere enn orginalt jeg, så denne motoren blir nok stående stille:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Går tregt her om dagen, men begynner å komme i mål snart nå da.Håper på oppstart nå på lørdag:D Her er et bilde av siste nytt hvertfall, 355mm bremser med 6 stemplede kalippere:D Ser litt "små" ut bak en 20" felg men:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Koselig:D Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Koselig:D Det der er koselig ja:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodaker Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Så det er "Ralliart" du heter her ja Simon :D Måtte melde meg inn her på fjortis foruemt jeg også...hehe Har funnet den lille spylerveske tanken hvis den fortsatt er av interesse :) Siter 1991 Audi 90 quattro 20V 1997 Audi S6 Plus Sedan 1997 Audi A6 1.9TDI Avant 2000 Mazda 323 Glx (konebil ;) ) x 20stk Audi 90/100/200/S2++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Så det er "Ralliart" du heter her ja Simon :D Har funnet den lille spylerveske tanken hvis den fortsatt er av interesse :) Er Ralliart her ja, kjørte jo riskoker når jeg melde meg inne her så da ble det jo slik da:P Er interisert i tanken ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Da er det vell på tide med en oppdatering her. Er ikke skjedd så mye men litt er det jo. Rs2 turbon og ny ic er på plass, og fungerer ganske greit selv om jeg ikke har mappet enda. (clutchen slurer i tredje gir så har blitt en del mere moment hvertfall:)) Har også bygd litt stereo i sommer, stk Rockford fosgate med en stk 1500w monoblokk. Ellers så hadde jeg et fordelerhavari for et par uker siden(plastekktannhjulet delte seg i to) Og siden 4500,- for en ny fordeler på møller ikke var aktuelt ble det ståldrev fra 034motorsport.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Var også på eu-kontroll i sommmer og den gikk gjennom med glans:) Her er et gammelt bilde av hvordan IC og rørgate ble. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Lille spylervæske tanken? HAr du lyktespylere? he Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Lille spylervæske tanken? HAr du lyktespylere? he Nei, men jeg har tatt bort den store for å få ha luftfilteret der:) Har kjørt uten spyleveske tank siden april jeg, har ikke hatt bruk for det heller:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Nei, men jeg har tatt bort den store for å få ha luftfilteret der:) Har kjørt uten spyleveske tank siden april jeg, har ikke hatt bruk for det heller:) Oja såpass ja. heh. Menneh det er den lille som er beregna for lyktespylere det da? Som henger over eksosen på en måte? Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Oja såpass ja. heh. Menneh det er den lille som er beregna for lyktespylere det da? Som henger over eksosen på en måte? Jepp, henger på topedoveggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg