Gå til innhold

Mine biler, 200 20v og v8

Ranger emnet


300ZX

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 475
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du gjorde det sånn alikevel ja.. Tror det har blitt trangt ellers antakelig. Hadde det ikke hjulpet å fjerne den ekstraradiatoren heller?

 

Ja det der var det eneste alternativet. Hadde jeg montert den under bjelken så har jeg måtte kutte i fangeren og det var egentlig lite aktuelt:) Får igjen IC på mandag, måtte levere den inn for å få sveist om ene tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det en liten økt i gårkveld, bytta regreim og vasspumpe, og begynte å få sammen igjen fronten på bilen.

 

DSC00061.jpg?t=1201346097

Ic på plass bakom frontbjelken med en del ar rørgangen. Røret som er der nå er der mest for syns skyld, er 15cm for kort:)

 

DSC00062.jpg?t=1201346220

Dette er da klaringen mellom nedre reimhjul og IC:P 034 motorfestene bør gjøre jobben sin med å holde motoren fast for å si det slik:)

 

DSC00063.jpg?t=1201346313

Rs2 turbo med 3" downpipe

 

DSC00064.jpg?t=1201346377

Motor og gearkassefester fra 034:) Tok de gearkassefestene som var 90% stivere enn orginalt jeg, så denne motoren blir nok stående stille:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Så det er "Ralliart" du heter her ja Simon :D

Måtte melde meg inn her på fjortis foruemt jeg også...hehe

 

Har funnet den lille spylerveske tanken hvis den fortsatt er av interesse :)

1991 Audi 90 quattro 20V

1997 Audi S6 Plus Sedan

1997 Audi A6 1.9TDI Avant

2000 Mazda 323 Glx (konebil ;) )

x 20stk Audi 90/100/200/S2++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Da er det vell på tide med en oppdatering her. Er ikke skjedd så mye men litt er det jo. Rs2 turbon og ny ic er på plass, og fungerer ganske greit selv om jeg ikke har mappet enda. (clutchen slurer i tredje gir så har blitt en del mere moment hvertfall:))

 

Har også bygd litt stereo i sommer, stk Rockford fosgate med en stk 1500w monoblokk.

DSCF0276.jpg

 

DSCF0275.jpg

 

Ellers så hadde jeg et fordelerhavari for et par uker siden(plastekktannhjulet delte seg i to) Og siden 4500,- for en ny fordeler på møller ikke var aktuelt ble det ståldrev fra 034motorsport.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg har tatt bort den store for å få ha luftfilteret der:) Har kjørt uten spyleveske tank siden april jeg, har ikke hatt bruk for det heller:)

 

Oja såpass ja. heh.

 

Menneh det er den lille som er beregna for lyktespylere det da? Som henger over eksosen på en måte?

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår