The Gølf Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Selger div interiør til golf 3. bare spør etter det du trenger så skal dere få svar så fort som mulig. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 har du original framfanger? eventuelt venstre framsjerm? Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 nope.. bare interiør Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje911 Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 har du seter til golf? Å dashbord? Må være svart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusMannen Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Hei! Jeg trenger høyre og venstre ruter foran til golf 3 4-dørs.Det er el vinduer,vet ikke om det er forskjell på dem og manuelle? Trenger også dørpanel til høyre bakdør.Må være svart....også el Kan du hjelpe meg?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 jeg har sendt deg mail( du som trenger dashbord og seter..) jeg har begge deler Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 jeg har vinduene forran ja.. men jeg må desverre ha dem selv.. jeg skal sote alle rutene på bilen og må ha et par ekstra hvis jeg blir stoppa.. har ikke dørpanel bak. er en golf 2 dørs jeg tar ifra serru Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 jeg har vinduene forran ja.. men jeg må desverre ha dem selv.. jeg skal sote alle rutene på bilen og må ha et par ekstra hvis jeg blir stoppa.. har ikke dørpanel bak. er en golf 2 dørs jeg tar ifra serru Er det elektriske vinduer på denne? Trenger motoren til el-vindu på høyre side foran! Denne er lik på 2 og 4 dørs så modell spiller ingen rolle. Lurer også på om du har det rattet med fire eiker, det som er med airbag i. PM meg hvis du har noe av dette, og evt pris. Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 har sendt deg PM;) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg