fotojan Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Jan, du kan vel ikke sende meg bilde av den bc golfen du skulle selge vel? Samt informasjon...Interessert i å selge buret løst? Også de fangerne, var prisen per stk eller pr sett? georg@gundersenautoparts.com Her er bildet av Golfen som jeg kun selger med buret. Noen synes kanskje det er ille å la en slik gå til bilcross, men det er nok for mye rust til at den er verd å ta vare på. PS. Så nylig en annonse på http://www.nmk.no hvor en skulle selge et løst bur til Golf Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Bilder av fangerne? Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Bilder av fangerne? Har kun bilde av dette settet nå da det andre ligger i Hokksund Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 er veldig intr i dørene.. det følger med vindu og speil? Hmm.. i nærheten av oslo noen gang? Jeg er fra lillehammer, men faren min jobber i oslo.. så hvis du er rundt der noen gang så hadde det vært billigere om han hadde tatt de med :) Mvh Lene ;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 er veldig intr i dørene.. det følger med vindu og speil? Hmm.. i nærheten av oslo noen gang? Jeg er fra lillehammer, men faren min jobber i oslo.. så hvis du er rundt der noen gang så hadde det vært billigere om han hadde tatt de med :) Mvh Lene ;) Lettere for meg å stikke en tur til Oslo enn å rote bort masse tid på dagtid for å sende deler. Jo dørene er komplette med vinduer, speil og dørtrekk - som ikke er spesielt fine etter min smak så bare gi beskjed om du vil ha de. Mvh Jan - som også treffes på 91334103 - og en sjelden gang på hjemmetelefon 32880531 Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Hvordan farge er det på de fanger'ne som ikke er røde da? :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeez Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Hei! Har du topp til golf 1 GTi? Noen som har en ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Hei! Har du topp til golf 1 GTi? Noen som har en ? Har en topp, men har planer om å bruke den selv Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Heisann, du har ikke en 2`er frontrute jan ? svar helst på mail raggar_glenn@hotmail.com eller pm :) Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 de golf 3 dørene.. er det 3 eller 5 dørs? rust og slikt på de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Her er bildet av Golfen som jeg kun selger med buret. Noen synes kanskje det er ille å la en slik gå til bilcross, men det er nok for mye rust til at den er verd å ta vare på. PS. Så nylig en annonse på http://www.nmk.no hvor en skulle selge et løst bur til Golf Hvor mye skal du ha for den bilen? Du skal vel ikke tilfeldigvis på løp i Flisa i helgen? Jeg har en kamerat som er der nå. Så da kunne jeg kanskje fått kjøpt en -90 fremfanger av deg likevel. Litt langt for meg å reise fra Bergen for å hente den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg