Gå til innhold

320'en Stopper/Fusker

Ranger emnet


Sladde_guttn

Anbefalte innlegg

Som tråden sier, så har jeg hatt litt problemer med 320'en de siste dagene. Er en 89 mod. Når jeg har vert ute å kjørt en stund så stopper den plutselig. Virker som den går tom for bensin å fusker en par ganger så stopper den helt. Etter den har stoppa er det bare å starte den med en gang. Har masse bensin på tanken.

 

Har også hatt litt problemer med at den er veldig tungstarta, spesielt når den står i motbakke.

 

Har bytta bensinpumpe, bensinfilter, bensintrykk regulator og fordelerlokk.

 

Noen som har tips hva det kan være??

 

Stig.

87 Volvo 240 GL B230K

 

240 = GO 40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det er den som går inn blokka på høyre side? En vaier som går inn i en gummihette og videre inn i blokka. Var ute å sjekka nå, men den virka som den var festet som den skulle.

Nå er ikke jeg en BMW mann, men kan jo tenkes det er den. Og den kan uansett være gåen, korrodert osv.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ringte jeg Schmiedmann i skien for å spørre om hva de trodde problemet var, å da sa han at det var ett problem med BMW E30 at det kom metallspon i bensintanken. Jeg stusset litt på dette men glemte å spørre hvor sponet kom fra.

 

Noen andre som har hatt dette problemet med sin E30??

87 Volvo 240 GL B230K

 

240 = GO 40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Dette fikk meg til å tenke litt, skal muligens kjøpe en E30 i neste uke...

 

 

Jeg har aldri hørt om dette fenomenet fra andre E30 eiere, men tenke å spørre om noen har opplved dette, siden han mekanikeren på Schmiedmann sa det.

 

Anbefaler deg å kjøpe E30 om du kommer over en som er i bra stand. Digger bilen min, når den fungere som den skall, noe som den ikke gjør akkurat nå, men håper å få fikset det snarest mulig.

 

Hvilken E30 tenkte du å kjøpe??

87 Volvo 240 GL B230K

 

240 = GO 40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg skal kjøpe sies å være i meget bra stand;)

89mod 320i 2 dørs.

Seidl styling, senkesett, stabb stag, eff anlegg, sperre, m3 intriør osv.. Utrolig fin bil. Skal prøve den å evt kjøpe den neste uke..:)

 

Og til høsten/neste vår blir det vel 325motor eller 335 motor... Vurderer import fra tyskland og flytte over så å si allt...:)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår