Gå til innhold

Råner politiet??

Ranger emnet


jeanette84

Anbefalte innlegg

Politiet liker å råne :D Har en purk her i byen, jævla grei kar. Når jeg hadde camryen i signaturen min, som var full av feil, så brukte han å kjøre opp på siden av meg å snakke drit :P

 

Etter jeg fikk saaben så har jeg snakka med han et par ganger. Han lurte på om den gikk bra! :D Så sa jeg at han skulle få prøve den, hvis jeg fikk prøve V70en deres, men det gikk han merkelig nok ikke med på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på vei hjem en sein kveld etter å ha jobbet i 17 timer i strekk. Plutselig ser jeg blå lys som kommer i stor fart bak meg i det jeg kjører inn i tunnelen. Jeg legger meg til høyre og det gjør de andre medtraffikantene, noen er ikke helt klar over situasjonen så det skjer noe brå og panikklignende kjøring fra begge kanter. Politibilen kjører siksakk mellom bilene i tunelen og er vekk i løpet av noen sekunder. Jeg ser fortsatt blålysene siden det er lang strekning. Kan dere tenke dere hva som skjedde? Jo, de slo av lysa noen hundre meter før en bensinstasjon og stoppet bilen der og gikk rolig inn i butikken. Jeg stoppet jeg og liksom kjøpe meg noe for å se hva politifolka gjorde. Tro på meg, de kjøpte seg noe mat.

 

I dette tilfellet risikerte de våre liv fordi de var sultne. Da mistet jeg igjen respekten ovenfor våre beskyttere. Jeg gadd ikke si ifra om dette til dem, for jeg kunne risikere maktmisbruk fra dems side.

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

 

K&N innsats filter selges!

 

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår