VeilSide Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Uten å skyte megselv for mye i kroppen min så våger jeg meg til å slenge inn ett bilde av nytralla mi : Planen er å drifte med denne. Må bare å lære den å kjøre sånnt først så skal driftinga komme etterhvert (samt jeg må få gjort endel med det originalet oppsette på understell som pr dags dato ikke egner seg allverdens til å drifte med) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Hvorfor 4-dørs? Hvis planen var å drifte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 En kjøper biler en har lyst på. Ikke noe verre en det ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 fy F for en deilig front på bilen din! Fy faen for en deilig bil generelt. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Hvorfor 4-dørs? Hvis planen var å drifte. praktisk sikkert..doh Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 En kjøper biler en har lyst på. Ikke noe verre en det ;) Nei absolutt ikke, det det handler om :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Hvorfor 4-dørs? Hvis planen var å drifte. fordi han er forelsket i Ken nomura men ville ikka ha skyline :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 fordi han er forelsket i Ken nomura men ville ikka ha skyline :P Ja kjekk fyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Hvorfor 4-dørs? Hvis planen var å drifte. Mann må ha 4 dørs for å drifte! Its the new cool thing :) Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Mann må ha 4 dørs for å drifte! Its the new cool thing :) Hehe kanskje det :) Har sett deg slædde/drifte før :) Morro... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 SPONS SØKRES send PM Lykke til Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 hvis deres driftebiler henger ned, kan de brukes til å sladde med! Hehe, ja for den NYE overskriften der gjorde alt så mye bedreblah Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Hva faen skjedde med topic'en? LOL!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Jeg får vel legge inn min og.... Hittil sugemotor og åpen diff, men seff er andre ting i planene for framtiden... Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 please fiks topic da :s "Bilder av driftebilene deres" ellerno.. ikke jo jalla-norsk.. :s Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg