Gå til innhold

Syk hvit å svart skyline trondheim.

Ranger emnet


Kaikill

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så to syke skyline på veien idag. den ene var hvit å den andre var svart... to skikkelige kulinger som kjørte.. vet noen noe om disse eller?

 

 

ja de er noen sykinger assa....

 

trur ikke de kommer fra denne jord...

 

æsj,, også Skyline da... var jo bare noen GTS og sikkert :shake doh

 

haha.. KAIKILL . . . . . . . . . . . . . . .

 

Vet om en syk kis som kjøre en STI....fatality

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke de stargate-gutta da?

Ja...tror det er de ja..

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargate raser ikke rundt i noen slitne skyliner til ett par hundre lapper..

 

Skjerp dere da.....

 

Kaikiil.... ska blæste deg en dag ,,fatality :puke

 

De er konkurs da så....men det sies at de slår seg "konkurs" for å komme seg ut av leieavtalen de har på rosten.. Så det blir nok billig lambo på autodb snart...

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er konkurs da så....men det sies at de slår seg "konkurs" for å komme seg ut av leieavtalen de har på rosten.. Så det blir nok billig lambo på autodb snart...

 

Lamboen var vel til salgs for noen måneder siden. Konkurs betyr ikke at de er blakk. Er vel ikke mange som har tjent/tjener mer enn disse på musikk i Norge.

 

Har du forresten sett balja (båten) til han ene. Mulig den også er solgt men er vel sannsynligvis trøndelags dyreste båt i privat eie. iallefall av Speedbåter. En Fountain rundt 35 fot med to kompressormata V8ere.

 

Gjør 100mph har jeg hørt. Svidde av 10000 lapper flere ganger i uka i fjor i bensin.

 

Har fremdeles penger til både brød og smør, antar jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lamboen var vel til salgs for noen måneder siden. Konkurs betyr ikke at de er blakk. Er vel ikke mange som har tjent/tjener mer enn disse på musikk i Norge.

 

Har du forresten sett balja (båten) til han ene. Mulig den også er solgt men er vel sannsynligvis trøndelags dyreste båt i privat eie. iallefall av Speedbåter. En Fountain rundt 35 fot med to kompressormata V8ere.

 

Gjør 100mph har jeg hørt. Svidde av 10000 lapper flere ganger i uka i fjor i bensin.

 

Har fremdeles penger til både brød og smør, antar jeg.

 

Ja..og derfor "konkurs".. ;)

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Not, leser du ikke aviser? Forgudet av det amerikanske musikkmiljøet, senest omtalt i dagens VG.

Røyke du my sokk eller?

 

Har du ikke hørt om anførselstegn? Det e gjerne brukt i ironi...

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes!! Du skjønner har bare rene sokker selv og fant en utgått en i nabolaget. Hadde en helt annen effekt enn jeg er vant til. Begynte å bli innrøyka på egne regner jeg med. Ironi og tegnsetting hva er det?

 

Da misforsto jeg deg, skal prøve og lese over innleggene jeg svarer på i fremtiden. Please don`t be wicked:boxers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes!! Du skjønner har bare rene sokker selv og fant en utgått en i nabolaget. Hadde en helt annen effekt enn jeg er vant til. Begynte å bli innrøyka på egne regner jeg med. Ironi og tegnsetting hva er det?

 

Da misforsto jeg deg, skal prøve og lese over innleggene jeg svarer på i fremtiden. Please don`t be wicked:boxers

Hehe..

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår