vx2go Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Eneste plastikken jeg kanskje må ha er ny front ellers får jeg ikke plass til den IC som jeg har til bilen. Men sånn ellers har jeg ikke tenkt på noe mer. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Hallo :) Hvor har du kjøpt målerene dine.. Nice car by the way..:) Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 EspenRs: De har jeg kjøpt på Torshov bilrekvesita. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Håper du ikke har airbag i a-stolpa:eek: Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Hehe, nopp har nok ikke det gitt. Har man det kan det hende man får en overraskelse om ulykken skulle inntreffe. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Da har IC prosjektet mitt begynt. Fatt tilpasset fanger, skal ut å på turbopower i morgen å ta mål slik at vi veit hvor IC skal stå, rør skal gå osv. Blir også ny 3"downpipe og nytt 2.5" effektanlegg som er bestilt, åpent konfiler blir bestilt neste uke. Bremser kommer også. Prosjektet skal være ferdig (håper jeg) til slutten av juni. RS4 fanger: http://gofast-productions.com/site/index.php?option=com_content&task=view&id=70&Itemid=1 Følg hele bilen her: http://gofast-productions.com/site/index.php?option=com_content&task=view&id=42&Itemid=1 Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Da var KN filter montert, IC bestilt. Får den mest sannsynlig denne uken. Jippi!! Kommer litt flere bilder av dette seinere i dag. Montering av K&N-filter Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Så greeit trangt ut i det motorrommet der ja.. får den godt med luft? Etter jeg fjerna min gamle luftfilterboks hadde jeg jo halve motorrommet ledig:-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Skal på lastebil verksted i dag å hente et fleksi rør som jeg skal ta ut fra orginal inntaket og rett på filteret slik at den får nok luft. Er det bane kjøring så er det av med lykt. Men det er rimelig trangt der, klima rør er jo også med å gjør det trangere. hehe Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Var den sånn å forstå at du skulle ha vekk S4 merket? Håper det :) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Hehe, det er mulig.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Da er IC prosjektet nesten ferdig, mangler bare å lakkere fanger som blir gjort på mandag. Downpipe og eksos er ferdig da. Se bilder fra montering: Se bilder her Vil også presentere vår nye side http://www.gf-p.com. Her er det bare å sende inn bil prosjekter og biler så kan vi legge de ut på siden. Ta en tur å kikk, hjelp oss til å få den enda bedre. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Blir bra dette her! men er det ikke mulig å få på IC med orginal fanger? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Pratet litt med turbopower om det, han mente det skulle komme en utgave som kunne passe i orginalfanger med lite moding. Hør med han så kan han sikkert bestille til deg. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Oj... vi har samme frontfanger, frontlykter, baklykter og felger... hehe.. å nesten samme farge på bilen.. :D et lite tips før du monterer fangeren; lakk støtdemper-bjelken svart.. svart matt. ;) Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg