BMW324TDa Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Hørte på radioen nettopp at en på stortinget skulle sende ut ett forslag på høring: - Forby vorspiel og liknende i bilen, eller rett og slett forby det å drikke i en bil. (med det menes da self passasjerene) Hørt på J*** da. Er vel ikkje lenge før det blir forbudt å drikke hjemme i stova og da. Lenge leve kongeriket norge. Skal like å se at de skal klare å håndheve denne loven. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Samma for meg! Kan gjerne komme en lov mot drikking og røyking i bil for min del. For i min bil skal det ikke gjøres. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 og vi som har tenkt å lage partybuss :( Håper aldri dette kommer igjennom, så lenge sjåføren er edru får det holde! Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 hmm, så utrolig kjipt det blir for russen da :D men i personbiler kan det godt forbys for meg, det skal ikke forekomme i min bil uansett ;) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Det har jo også kommet et lovforslag om å forby de som har hatt lappen under 1.5 år i å kjøre i mørket. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Det med drikking i baksetet på en personbil, det synes jeg egentlig bare er bra. For det blir fort mye tull med folk som har inntatt alkohol i baksetet. Roper å skriker. Plutselig dytter dem til noe og det kan fort bli farlig. Men, den med mørket, huff :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Å forby det i personbiler er vel greit nok, men at det ikke skal være lov og drikke bak i en russebus blir vel litt for dumt Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by BMW324TDa Hørte på radioen nettopp at en på stortinget skulle sende ut ett forslag på høring: - Forby vorspiel og liknende i bilen, eller rett og slett forby det å drikke i en bil. (med det menes da self passasjerene) Hørt på J*** da. Er vel ikkje lenge før det blir forbudt å drikke hjemme i stova og da. Lenge leve kongeriket norge. Skal like å se at de skal klare å håndheve denne loven. skal ikke forundre meg om en ***** ******** ******* ******* ****************** *********** samferdselsminister ******* ****** ****** står bak dette ****** ****** greiene de siste dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Jeg mener det er et sinnsykt bra forslag. Klarer ikke å telle på mine 2 hender hvor mange ganger jeg har blitt så sinnsykt irritert over folk som skal drikke i bilen. Har nesten vært i grøfta et par ganger oxo før jeg har stoppa og hivd ut folka. 2 stk hoppende i baksetet på en bil på 800kg og mjuke færer er ikke en god oppskrift på en jævli dårlig grusvei. Mener seff at russebiler og busser skal det kunne drikkes fritt i sålenge det ikke er vanlig personbil som brukes som russebil. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Hvis man ser på dette fra deres vinkel så er dette sikkert nok et påfunn for å A. Ta fra de nybårne sjåfører lappen. B. Kunne gi oss flere bøter Om dette blir innført så ser jeg gjerne at alle kommer til å følge disse reglene til det minste punkt. Vi skal jo ikke kjøre ulovlig. ;) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Bare tull. Da blir man jo nødt til å ta styggdyr taxi, eller gå hjem. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by triggerhappy Bare tull. Da blir man jo nødt til å ta styggdyr taxi, eller gå hjem. Ja man må gå hjem. Er jo ikke lov å drikke i baksete på taxi heller.. hehe.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Jeg registrerer at mesteparten her faktisk aksepterer grove overgrep fra myndighetenes side, og overformynderi.. Selv er jeg ikke interessert i den slags, og er derfor negativ til dette forslaget, samt andre liknende forslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by Ascona Jeg registrerer at mesteparten her faktisk aksepterer grove overgrep fra myndighetenes side, og overformynderi.. Selv er jeg ikke interessert i den slags, og er derfor negativ til dette forslaget, samt andre liknende forslag. Jeg synes det bare høres behaglig ut jeg. Originally posted by RaCk Hvis man ser på dette fra deres vinkel så er dette sikkert nok et påfunn for å A. Ta fra de nybårne sjåfører lappen. B. Kunne gi oss flere bøter Om dette blir innført så ser jeg gjerne at alle kommer til å følge disse reglene til det minste punkt. Vi skal jo ikke kjøre ulovlig. ;) A. Er vel personen som drikker og ikke sjåføren som får svi. B. Hvor ofte drikker du i bilen? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 syke norge.... greit man har egen bil som man ikke vil at det skal drikkes i men noen har jo biler som de ikke bryr seg så mye om å da... å da må det jo være lov å ta en drink eller 10 hvis noen føler for det å det er greit for sjåføren. Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg