Lompe Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Tenkte å kjøpe senkesett. Men hvor? Må ha 4 nye dempere og fjærer. Hva er billigst?babyhmm? Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Kjøpte helt nytt senkesett til min... Uåpnet med TUV... Kan få det for en tusenlapp. Gadd aldri å sette det på, og nå skal jeg selge bilen. Det er bare fjærer da.. Dempere får du vel på Mekonomen, Monroe Reflex er mye for pengene vistnok... Hvis du ikke skal ha noe Koni/Bilstein greier da.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Finsådal Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 har et lite brukt senkesett liggende med dempere til type jamex. Tror det er 40 mm. Har ike papirer men de kan fås av importør hvis de får nummeret på fjærene. Demperene er oxo jamex. 1500 spenn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Anbefaler en kikk på Eiker.com ? , av dempere så har jeg god erfaring med kyb gass med senkesett på ford, ikke så dyre. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dob Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Tenkte å kjøpe senkesett. Men hvor? Må ha 4 nye dempere og fjærer. Hva er billigst?babyhmm? sjekk tykkelsen på fjærene ! originale fjærer er 11mm foran og 13mm bak. Hvis senkesettet er standard jamex, så er de 11m tykke både foran og bak, det merkes. du kommer til å subbe neddi med ræva, og det ser absolutt ikke bra ut, og det var vel halve hensikten med å senke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 ok. Skal passe på det. Men det har ikke noe med demperene å gjøre det? kun passe på at man har 11mm forran og 13mm bak.? Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 *OFF TOPIC* OFF TOPIC *OFF TOPIC* - Ta heller og heis den :D :D :D :D *exempel* : Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hahaha.. fyy faen. Det er neppe den stilen jeg vil ha. Men det var skikkelig gjennomført. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hahaha.. fyy faen. Det er neppe den stilen jeg vil ha. Men det var skikkelig gjennomført. hehe... ja syns oxo den vr gjennomført ass.. fant den nettop... syns den var drit-fet :) :) fikk lyst til å kjøpe sierra og begynne å bygge :D hehe,,, - men må nok bli ferdig med båt-merce-bygginga mi først :D Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dob Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 ok. Skal passe på det. Men det har ikke noe med demperene å gjøre det? kun passe på at man har 11mm forran og 13mm bak.? demperne har ikke så mye med akkurat det å gjøre. var tykkelsen på fjærene jeg tenkte på nå ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg