Kalbakk Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Bilen har gått 93 000km og er blitt kjørt av en eldre dame, hun skal ha 35 000,- for den. Er ikke det en ganske fin pris? Det er fire dørs og den er holdt veldig fin utvendig og innvendig. Eneste minus er at den ikke har alu-felger. Tror jeg blar opp lappane, men ville høre her først. Alternativet for meg blir å kjøpe en Golf som har alu-felger og er litt stashet opp, men de fleste har gått så langt og da vil jeg vel sannsynligvis tape enda mer når jeg skal selge igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Ingen upris det. Men kvalifiserer heller ikke til årets røverkjøp :) Bare å bla opp hvis du har lyst på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 I henhold til Km og sånn, så er det en bra pris... Og siden det er en eldre dame som har eid den så er den nok mest sannsynlig velholdt... Høres for meg ut som et trygt kjøp... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Høres veldig bra ut. Veldig lav km-stand, og hvis gamla ikke har våga seg utpå vinterføre med salt og alt dritt det medfører, så er det en bonus. Jeg hadde bladd fram:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Høres greit ut det. Alufelger kan du jo skaffe selv, så får du akkurat de du vil ha.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Er det fulgt alle services osv da? =) Må sikkert bytte clutchen =P hihi Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 :pics Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 :pics Nja, flere som har lagt ut bilde av golfer dem har tenkt å kjøpe. Desverre så har det skjedd at andre har stikki av med bilen før enn selv. Og det er KJEDELIG Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg