Gå til innhold

Natt til 1.mail

Ranger emnet


cbx750f85

Anbefalte innlegg

Er biltema fortsatt lovlig samlingspunkt eller?

Ellers har jeg troen på foksrød jeg å!!happyhappy

Hadde gjort seg med et ordentlig treff!!

89 Toyota Corolla xl EE90 (Solgt)

97 Toyota Celica T-20 (Solgt)

88 Toyota Corolla xl AE92 (Solgt)

96 Toyota Carina E T19 (Solgt)

98 Toyota Avensis STV + Sedan T22 (Bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får å være ærlig var syns jeg ikke porsgrunn var særlig bra greier ifjor.. vell, det var mange folk, men halvparten av dem var fulle drita harry folk, og på "show off" plassen fikk ikke bilene en gang lov til å spinne runninger :(

 

Kom litt seint i fjor jeg da.....

 

Men ett sted må man begynne... Det gikk jo rimelig greit med "rolig spinning" i fjor så kanskje vi kan få lov til litt mer skikkelig leking, ev. om man fikk satt opp noen griser for å beskytte tilskuere. Tross alt bedre enn å bli jaga av onkel blå så fort det klumper seg litt med noen biler.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!!

Det blir streetmeet i Porsgrunn i år oxo, nesten samme sted som biltema i fjor. I år blir det på ett privat område rett føre biltema(du kan ikke kjøre feil).

I år som i fjor er politiet blitt informert om MASSE burning:)

Dette skal bli kanonbra!!!!!

PS! Politiet har godkjent burning!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!!

Det blir streetmeet i Porsgrunn i år oxo, nesten samme sted som biltema i fjor. I år blir det på ett privat område rett føre biltema(du kan ikke kjøre feil).

I år som i fjor er politiet blitt informert om MASSE burning:)

Dette skal bli kanonbra!!!!!

PS! Politiet har godkjent burning!!!

 

Coooool happyhappy

 

Stor sansynlighet for at jeg dukker opp ja.... Er det noe som nylig har kommet på plass ? Har ikke sett eller hørt noe om det før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår