Gå til innhold

Gauldal Gatebil arrangerer treff den 6 mai .

Ranger emnet


staverh

Anbefalte innlegg

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir også mulighet for og sitte på rallybil !!!!!! for alle !!!! pris er usikkert enda . men blir ikke så mye !!! si dette til alle du kjenner og møtt opp på bollandsmoen i godværet !!! !!! dette blir en stor dag for både ungdommer og motorintr. familier !!

gauldalgatebil

 

If sex is a pain in the ass...

you're doing it wrong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffa dæm i Trønderarke da!

 

Hva refererer du til?

 

Jeg så at en privatperson hadde satt inn et leserinlegg. Der han mente at det var for mye fyll på Bolansmoen på Lørdag.. Men sto det noe annet om Lørdagens treff der da??

 

Jeg var desverre ikke til stede selv, så jeg kan ikke uttale meg om saken. Men jeg vet at mange velger og droppe Gatebil treffene fremover p.g.a. at de har gått lei av for stor andel fulle folk. Som enkelte har sakt til meg, så gidder de ikke møte opp med biler de har brukt masse penger på styling / lakk / lykter osv. for og få de stripet opp av en sørpa full dritunge:shake

 

Jeg er redd for at det kan ende opp med at ennå flere velger og holde seg unna treff hvor det er låv til og kommer synlig beruset. :(

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er beklagelig det som skjedde , selv om det ikke var noe mer fyll en "normalt" på gatebil treff rundt om . uansett så var vi plaget med at edrue folk oppførte seg mye værre . prøvde og kjøre ned billetørene våres snike seg inn osv . . så problemet er at folk generelt ikke har folkeskikk mener jeg !! så vis alle tar seg sammen og oppfører seg så synes jeg dette kan gå bra framover :)

gauldalgatebil

 

If sex is a pain in the ass...

you're doing it wrong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva refererer du til?

 

Jeg så at en privatperson hadde satt inn et leserinlegg. Der han mente at det var for mye fyll på Bolansmoen på Lørdag.. Men sto det noe annet om Lørdagens treff der da??

 

Jeg var desverre ikke til stede selv, så jeg kan ikke uttale meg om saken. Men jeg vet at mange velger og droppe Gatebil treffene fremover p.g.a. at de har gått lei av for stor andel fulle folk. Som enkelte har sakt til meg, så gidder de ikke møte opp med biler de har brukt masse penger på styling / lakk / lykter osv. for og få de stripet opp av en sørpa full dritunge:shake

 

Jeg er redd for at det kan ende opp med at ennå flere velger og holde seg unna treff hvor det er låv til og kommer synlig beruset. :(

 

Jeg har registrert kritikken i dette leserinnlegget og dette er noe vi tar innover oss. Vi vil ha flere vakter til neste treff for å begrense dette mest mulig. Dette var til tross vårt første treff og erfaring får man som kjent etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår