mk1classic Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by Bjorn Hos meg hadde det gitt litt mer respekt om bilen faktisk ble kjørt på banen i stedet for å stå og se racing ut :rolleyes: Det var vel tenkt at både Jantore og Håkon skulle kjøre på banen, men Jantore fikk ikke kjøre pga prøveskilt (unntatt noen få runder helt tilslutt)og Håkon kom for sent for å få kjøre. Du så jo selv hvor mange som kom. Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Ok. Så den blå kjørte på slutten ja. Siter -Bjørn '95 Nissan 200SX (Project Racing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet Juni 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Takker igjenn for at jeg fikk kjøre. Bilen gikk bra, til tross for clutch som ga seg hvis ladetrykket komm over 0.6 bar :( Kommer sterkere til bake neste gang, med racing clutch. Men dæven å stiv bilen er med veltebur. Jan-Tore Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by Bjorn Hos meg hadde det gitt litt mer respekt om bilen faktisk ble kjørt på banen i stedet for å stå og se racing ut :rolleyes: haha. ble stoppa i teknisk og måtte legge om dekk...var ikke hjemme fra jobb før 16:00....kom jo for sent...fikk ikke lov til å kjøre... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 men takk for at dere liker de ''nye'' felga mine da..personelig liker jeg detta bedre...ikke så rice look på bilen.....mere race... 19" er fortsatt til salgs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Hvorfor måtte du legge om dekk? Utslitte eller pga R dekk? Siter -Bjørn '95 Nissan 200SX (Project Racing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 har vel aldri vært noe bra å kjøre hardt med 19" la dem bare om fordi jeg skulle på bane....trodde jeg... men når jeg fikk se hvor bra det ble, så tror jeg at jeg skal la dem få være på mer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sound Boy Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Håkon måtte selge 19" for å finangsiere bensina til mazdan.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg